Reclamecampagne voor Clinique Happy vertelt een verhaaltje
Een buitengewone geur heeft een speciale reclamecampagne nodig. De Clinique Happy-geurserie combineert veel natuurlijke aroma's die op een heel eigen manier worden gepresenteerd. De kleuren van de buitenverpakking worden meteen aan het begin van de campagne benadrukt. De gordijnen en de handdoek die het model gebruikt zijn oranje van kleur. Het model gebruikt de geur terwijl een warme mannenstem op de achtergrond een kort verhaal vertelt over de individuele geuren. Of het nu een vrouw, man of kind is, iedereen vindt wel iets om aan te ruiken en de aromatische geuren in zich op te nemen.
De verschillende geuren die ontstaan, in de natuur of tijdens het koken, zijn een ware inspiratiebron voor het creëren van een unieke geur. De geur van verschillende citrusvruchten, van orchideeën en lelietjes-van-dalen, van mandarijn en magnolia, betoveren niet alleen de draagster, maar bezorgen haar ook gelukkige momenten die in elke situatie aanstekelijk werken. Niet alle geuren die dagelijks de neus raken zijn aangenaam, maar ze horen ook bij het leven.
De geurcompositie voor de Clinique Happy geurenserie heeft een verfrissend en revitaliserend effect, wat perfect te zien is op de gezichten van de verschillende acteurs. Ze zijn gelukkig en tevreden en genieten van het leven. Wat is er mooier dan gelukkige momenten alleen of met je partner te beleven? De geur van de Clinique Happy-geurserie brengt lichtheid terug in het leven en laat met zijn reclamecampagne zien hoe gemakkelijk het is om gelukkige mensen te zien.
Positieve emoties zoals vreugde, welzijn en liefde kunnen in elke levenssituatie worden ervaren, waarbij de reukzin een belangrijke rol speelt. De Clinique Happy-geurserie heeft een aantrekkelijk effect op mensen en zorgt ervoor dat vrouwen zich overal goed voelen.