Reclamecampagne voor Clinique Happy vertelt een kort verhaal
Een uitzonderlijk parfum vraagt om een speciale reclamecampagne. De geurserie Clinique Happy combineert vele natuurlijke aroma's, die op een zeer individuele manier worden gepresenteerd. Aan het begin van de campagne worden de kleuren van de buitenverpakking benadrukt. De gordijnen en de handdoek die het model gebruikt zijn in oranje. Het model gebruikt de geur, terwijl op de achtergrond een warme mannenstem een klein verhaal vertelt over elke geur. Of het nu gaat om een vrouw, een man of een kind, iedereen vindt wel iets om de aromatische geuren te ruiken en te absorberen.
De verschillende aroma's die ontstaan, of het nu in de natuur is of tijdens het koken, zijn een ware inspiratiebron om een unieke geur te creëren. De geur van verschillende citrusvruchten, van orchideeën en lelies van de vallei, van mandarijn en magnolia, betoveren niet alleen de drager, maar geven haar in elke situatie gelukkige momenten die aanstekelijk zijn. Niet alle geuren die de neus elke dag raken zijn aangenaam, maar ze maken ook deel uit van het leven.
De geurcompositie voor de geurserie Clinique Happy heeft een verfrissend en verkwikkend effect, dat perfect te zien is op de gezichten van de verschillende performers. Ze zijn gelukkig en tevreden en genieten van het leven. Wat is er mooier dan gelukkige momenten alleen of met je partner te beleven? De geur van de geurserie Clinique Happy brengt lichtheid terug in het leven en laat met zijn reclamecampagne zien hoe makkelijk het is om gelukkige mensen te zien.
In elke situatie in het leven kunnen positieve emoties zoals vreugde, welzijn en liefde worden ervaren, waarbij de reukzin een belangrijke rol speelt. De geurserie Clinique Happy heeft een aantrekkelijk effect op de medemens en zorgt ervoor dat vrouwen zich rondom goed voelen.