Clinique Calyx ziet af van een uitgebreide reclamecampagne
Voor Clinique Calyx is er geen uitgebreide reclamecampagne als leidraad voor hoe de geur het eigen leven beïnvloedt en welke veranderingen alleen al door de esprit en frisheid teweeggebracht kunnen worden. Met Clinique Calyx heeft de fabrikant bewust afgezien van een reclamecampagne en zo een indruk gecreëerd die veel ruimte laat voor eigen wensen en gedachten en een positief effect heeft op de verbeelding.
Een zomerse bloemenzee, een vakantie in een pittoresk kasteel met parkachtig terrein, een perzikbos of een meloenplantage zijn slechts enkele details die aan belang winnen in de verbeelding en laten zien dat de eigen wensen een reclamemedium worden en verborgen dromen doorbreken.
Elke vrouw is mooi, vrouwelijk en gracieus, wil Clinique Calyx maar al te graag zeggen en slaat daarmee de spijker op de kop, prikkelt de verbeelding en laat de dames zien dat niet alleen het hier en nu, maar ook de toekomst slechts een product is van de eigen verlangens en de verwezenlijking daarvan. Als verleidster of jageres, sensueel en stijlvol, de dame staat in elk gezelschap centraal met een vleugje Clinique Calyx.