Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Clinique Aromatics in Wit, de bloemige poederachtige geur voor vrouwen

Rarely heeft zelden een vrouwengeur zo vrouwelijk, tijdloos en magisch. Clinique Aromatica in White is de perfecte geur voor de vrouw van vandaag. Tegelijk floraal, verleidelijk en een beetje mysterieus, scoort het parfum met zijn ongelooflijk veelzijdige facetten. De in oktober 2014 gepresenteerde geur is dus goed op weg om een mondiale klassieker te worden.
Starparfumeur Nicolas Beaulieu over zijn creatie Clinique Aromatics in White, die wordt beschouwd als de opvolger van Aromatics Elixir uit 1971:"Ik ben altijd al gefascineerd geweest door de magie en aantrekkingskracht van Aromatics Elixir op de huid. Met een nieuwe, moderne compositie wilde ik dit gevoel overbrengen. "In de topnoot Sichuan peper vormen elegant paarse bladeren en Labdanum een scherp trio.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
De bloemige nuances van rozen en oranjebloesems lokken het hart van Clinique Aromatics in het Wit. Musk, benzoïne en amber vormen de warme kant. Een geur die al lang geleden een klassieker is geworden onder vrouwengeuren dankzij de noble ingrediënten. En het succesverhaal is nog lang niet achter de rug.

Sterparfumeur Nicolas Beaulieu creëerde Clinique Aromatics in White

Clinique Aromatics in White werd ontwikkeld door de sterparfumeur Nicolas Beaulieu. De Fransman groeide op in een voorstad van Parijs. Daar was hij al van jongs af aan gefascineerd door de geuren in de tuin van zijn grootouders. Het parfum van zijn grootmoeder, Lanvin Arpége, beïnvloedde ook de jonge Beaulieu en inspireerde hem later tot de creatie van Éclat de Fleurs voor Lanvin.
Hij leerde zijn vak aan de beroemde parfumschool ISIPCA en bij IFF. Het startschot voor een mooie carrière. Nicolas Beaulieu is verantwoordelijk voor succesvolle creaties zoals Instinct Sport voor David Beckham, Esprit Simply You for Men en Adidas Fun Sensation. Geuren voor wasmiddelen of wasverzachters komen ook van Beaulieu.
De parfumeur heeft zijn meesterwerk afgeleverd in Clinique Aromatics in White. De creatie boeit door de combinatie van de edelste ingrediënten, wat resulteert in een bloemig-poedervormige geurmix, die zijn tijd ver vooruit is. de populaire creatie wordt geopend in de topnoot met violet blad, Szechuan peper en cistus. Een combinatie die maakt dat u meer wilt.
In het hart van de Clinique Aromatics in White komen roos, sinaasappelbloesem en patchoeli samen, terwijl in de basis muskus, benzoë en amber aangenaam warm zijn. Een glamoureus einde aan een geur die al lang miljoenen vrouwenharten heeft gekost door storm. Alle volgende creaties zullen aan deze creatie afgemeten moeten worden.

Sterparfumerus Nicolas Beaulieu maakt Clinique Aromatics in White

In oktober 2014 lanceerde Clinique zijn klassieke Aromatic Elixir. De nieuwe versie heeft de klinkende naam Clinique Aromatics in White gekregen en betovert de dames met bloemige akkoorden en sensuele nuances. In tegenstelling tot het mysterieuze aroma van de geur, kreeg de fles een meer decent ontwerp.
Het kleuren is een statement: de fles komt in wit en doet je denken aan zuiverheid en onschuld. Net als een witte bruidsjurk betovert de pot ons met zijn puristische, meest architectonische look. Daarnaast werd de fles Clinique Aromatica in White versierd met gouden details zoals de dunne rand op de sluiting en de naam van de geur.

Kamüagne door Clinique Aromatics in White in discrete foto's

De reclamecampagne voor de bloemengeur Clinique Aromatics in White richt zich op terughoudendheid. In de reclameclip en op affiches staat alleen de fles centraal. Deze wordt uitsluitend omringd door mooie, witte bloemen en daardoor discreet geënsceneerd. De bloemen en de mooie glazen fles zijn beide in het zuiverste wit tegen een zwarte achtergrond.
dit is een mat of glanzend glad oppervlak. Dit creëert verschillende effecten afhankelijk van de poster. In sommige gevallen werd ook gebruik gemaakt van de reflecties van de fles en de bloesem. Vroeger had Clinique geen modellen of bekende reclamevlakken meer. Toch is het gerenommeerde huis er keer op keer in geslaagd om zijn geuren vakkundig te presenteren. Het beste voorbeeld: Clinique Aromatics in het Wit.