Een sensuele droom van passie en verleiding
Verleidelijk, sensueel en glamoureus als het parfum, de 2004 lanceringscampagne voor Versace Crystal Noir is een tevergeefse tv-commercial, bijvoorbeeld in de elegant dromerige stijl van de campagne voor het Versace parfum Bright Cristal twee jaar later gepresenteerd. Het is vervangen door een succesvolle, sensationele printcampagne.
De meesterlijke foto's zetten op vakkundige wijze een sensuele droom vol passie in scène. Een mooi brunette model droomt van warme, sensuele verleiding liggend op een glazen tafel. Haar helderblauwe ogen zijn naar de toeschouwer gericht. Ze draagt een crèmekleurige, hoog gescheurd jurkje met diepe decolleté en smalle bandjes. Een gesp houdt de bijna transparante, zijdeachtige stof bij elkaar onder de buste. Twee jonge heren liggen aan haar zijde. Ze zijn elegant gekleed en dragen een wit shirt met hun zwarte pak. Vol verlangen raken ze de getuigenis op schouder, heup en blote dij aan.
Naast witte letters onderaan de foto, die Versace Crystal Noir introduceert als een nieuwe geur voor vrouwen, heeft de imposante fles van het parfum zijn plaats gevonden. Met zijn dieprode bordeau-rode kleur en het fascinerende spel van licht in de kap, kronen ze het landschap als een kostbare diamant. Deze kleine glazen flacon is met zijn blootliggende kleur en glamoureuze uitstraling ook de oorzaak van een gepassioneerde droom. Een indrukwekkende printcampagne die het unieke karakter van de Versace Crystal Noir luxe geur uitdrukt. Verdere foto's beperken zich tot de voorstelling van de imposante flacon en de bijbehorende zwarte verpakkingsdoos met gouden letters.
Bijna alle Versace parfum reclamecampagnes worden uitgevoerd door gepassioneerde sensualiteit. Niet alleen de spectaculaire tv-spot voor de lancering van de vrouwengeur Eros pour Femme zorgde voor sensatie.