Een sensuele droom van passie en verleiding
De campagne voor de lancering van Versace Crystal Noir in 2004 is net zo verleidelijk, sensueel en glamoureus als het parfum zelf, maar geïnteresseerden zullen tevergeefs zoeken naar een indrukwekkende tv-reclame, bijvoorbeeld in de elegante dromerige stijl van de campagne voor de Versace geur Bright Cristal, die twee jaar later werd gelanceerd. In plaats daarvan is er een succesvolle, sensationele printcampagne.
De meesterlijke fotografie ensceneert vakkundig een sensuele droom vol passie. Een mooi brunette model, liggend op een glazen tafel, droomt van hete, sensuele verleiding. Haar helderblauwe ogen zijn naar de kijker gericht. Ze draagt een crèmekleurige jurk met hoge split, een diep decolleté en smalle bandjes. Een gesp houdt de bijna doorzichtige, zijdeachtige stof samen onder de buste. Twee jonge mannen liggen aan haar zijde. Ze zijn elegant gekleed en dragen een wit overhemd met een zwart pak. Vol verlangen raken ze de getuigenis aan op haar schouder, heup en blote dij.
De indrukwekkende parfumfles staat naast de witte letters onderaan de foto, die Versace Crystal Noir introduceert als een nieuwe geur voor vrouwen. Met zijn diepe, bordeauxrode kleur en het fascinerende lichtspel in de slijpvorm van de dop, bekroont hij de scène als een kostbare diamant. Met zijn blootgelegde kleur en glamoureuze uitstraling onthult de kleine glazen flacon zichzelf ook als de bron van de gepassioneerde droom. Een indrukwekkende printcampagne die het unieke karakter van het luxe parfum Versace Crystal Noir benadrukt. Andere foto's beperken zich tot het afbeelden van de imposante flacon en de bijbehorende zwarte verpakkingsdoos met gouden belettering.
Bijna alle reclamecampagnes voor Versace parfums worden gekenmerkt door gepassioneerde sensualiteit. Niet alleen de spectaculaire tv-reclame voor de lancering van het vrouwenparfum Eros pour Femme baarde opzien.