Glamour heeft geen reclame nodig
Versace lijkt naar eigen goeddunken reclame te maken voor zijn geuren. Dus de mannengeur Versace Pour Homme Oud Noir wordt geadverteerd met een clip, Versace pour Femme Oud Oriental maar niet. Dat komt waarschijnlijk omdat deze geur als de spreekwoordelijke bom is ingeslagen. Glamoureus, nobel, elegant, sensueel verleidelijk, de geur biedt alles en nog veel meer wat terecht van een vrouwenparfum wordt verwacht.
Met een jaarlijkse omzet van enkele honderden miljoenen dollars is Versace het niet moeilijk om de heetste beroemdheden in te huren voor clips. Zo wordt bijvoorbeeld Versace Pour Homme Oud Noir gepromoot door de bekende actiester Jason Statham, in een andere campagne is het misschien nog wel meer het bekende model Gigi Hadid. Ook Toni Garn, Lara Stone of Candice Swanepoel behoren tot de modellen van Versace wie reclame maakt voor geuren.
Het is een echte schande dat pour Femme Oud Oriental er Versace geen campagne is, het zou zeker glamoureus, sexy en opwindend zijn. Maar misschien is het een goede zaak, want elke vrouw die in vrede is met zichzelf is sensueel, sexy en spannend. Er zijn geen modelmetingen of het uiterlijk van een wereldberoemde actrice vereist. Ik pour Femme Oud Oriental wil Versace dat de drager zich comfortabel in haar huid voelt. Dit is de reden waarom de geur, hoewel oosters en bloemig, niet overblazen of zwaar is. Hij is een flatterende verleider wiens aanwezigheid vele uren duurt. Gemaakt voor speciale uren, pour Femme Oud Oriental vooral 'Versace s avonds of overdag voor speciale gelegenheden in het koele en koude seizoen.