Annayake Shoku Her - Een zoete fruitdroom
Annayake Shoku Her is een vrouwelijk eau de parfum uit 2021. Het fruitige, zoete en bloemige karakter is bijzonder geschikt voor jonge vrouwen en vrouwen die jong van geest zijn, want de compositie heeft iets ongecompliceerds en lichts. Appel, aardbei en mandarijn openen de geur met heerlijke, verleidelijke en frisse noten. Zoete fresia, elegante jasmijn en klassieke rode roos vormen een zoete, bloemige triade in de hartnoot. Deze wordt weer fruitig met bosbes. De basisnoot is licht houtachtig, maar vooral romig en fruitig. Sandelhout, amber, witte muskus en framboos ronden de geur harmonieus af. Annayake Shoku Her heeft een lage sillage zodat de zoete noten niet overheersen, zelfs op kantoor, op de universiteit of in de vrije tijd. De geur straalt een vrolijk aura uit dat je in een goed humeur brengt.
Annayake Shoku Her wordt gepresenteerd in een hoge, slanke flacon. De randen zijn aan de voorkant licht naar binnen gebogen en aan de achterkant licht naar buiten. Dit ontwerp geeft de fles een grote dynamiek en extravagantie. De kleuren zijn ook extravagant, maar passen bij de fruitige geuressences. Het glas van de flacon is bessenrood en licht transparant. De dop heeft een levendige oranje kleur die doet denken aan mandarijnen. De naam van het parfum staat op de voorkant in het Japans en Engels. Een grote koord die doet denken aan kalligrafie kenmerkt het ontwerp van de voorkant.
Annayake is een merk van Douglas Group dat sinds 1996 verkrijgbaar is op de Duitse markt. Het cosmeticamerk is gespecialiseerd in hoogwaardige Japanse schoonheidsproducten en exquise geuren geïnspireerd op het Verre Oosten. De exclusieve producten combineren traditie en moderniteit en maken gebruik van de kennis van de Japanse cultuur die al duizenden jaren wordt overgedragen en brengen deze naar het heden met moderne methoden en innovatieve technologieën. Het in Parijs gevestigde bedrijf heeft een betrouwbare Japanse partner gevonden voor de productie van zijn exclusieve cosmeticaproducten. De cosmeticafabrikant POLA - die al bijna 100 jaar actief is in de branche en een van de toonaangevende bedrijven van het land is - produceert de verfijnde schoonheidsproducten en geuren.
De flacon van Annayake Shoku Her is alleen of naast de flacon van Shoku Him te zien in de reclamecampagne. De roze-oranje flacon van de vrouwengeur vormt een sterk contrast met de blauw-gele flacon van de mannengeur. Terwijl de flacon van de mannengeur helder lijkt, doet Shoku Him dromerig aan. Beide stralen echter kracht en elegantie uit, wat ook terug te vinden is in de geuren. Het warme, speelse maar ook extravagante karakter van de vrouwengeur wordt prachtig benadrukt door de foto's.