Annayake Niji for him - in trek in Europa, zelfs zonder reclamecampagne
In 2016 verbeeldden de partnergeuren Annayake Niji for him en Niji for her het geurbereik van een indrukwekkende regenboog, die zijn intense smaak ontleent aan de aroma's van vers fruit, verre wind en water. De postercampagne voor beide geuren leek ook op een hemel verlicht door een regenboog. Ze toont de delicate flacons met het regenboogembleem, Annayake Niji for him in genuanceerd lichtblauw, azuurblauw en turkoois, voor helder turkoois, roze en wit verlichte mooiweerwolken. Ze zweven voor een lichtblauwe hemel als voorbode van een romantische dag en andere mooie dagen die komen gaan. Annayake's distributiepartner Douglas vertaalde de frisheid en helderheid van Annayake 's regenbooggeur perfect met dit vrolijke tafereel, benadrukt door de lichtheid van de flesjes die zweven tussen de wolken van een heldere hemel. Annayake werkte in 2016 toepasselijk samen met Douglas om de Tsukiyo (volle maan) geureneditie te promoten, met twee houtachtig-bloemige partnergeuren tegen de achtergrond van wolken die 's nachts opstijgen en de witte maan.
Klassieke postercampagnes zijn het handelsmerk van Annayake. Ze markeerden al de lanceringen van de geuren Nanami (lente), Natsumi (zomer), Tsukimi (herfst) en Yukimi (winter), die gebaseerd zijn op de vier seizoenen. Geurontwerper Pola, die de luxe edities Annayake produceert, presenteert zijn geuren het liefst samen met licentiepartner Douglas als onderdeel van zijn visual merchandising in de smaakvol vormgegeven Douglas winkels, via Douglas' beautyblog en tweets. Tegen deze achtergrond hebben de posters van de Annayake geuren een hoge herkenningswaarde.
Naast visuele marketing maken Douglas en haar geurpartners ook gebruik van merchandising samenwerkingen met modebladen zoals Harper's Bazaar en influencer marketing. In 2015 promootte de winnares van de Top Stewardesses of Russia Award, Inga Kavun, bijvoorbeeld de Annayake-geuren. In 2019 werkte Douglas samen met rapper Shirin David om haar geur Created by Shirin te lanceren. Deze point of sale campagne werd parallel geplaatst op het YouTube-kanaal van de rapper, in lijn met Douglas' versnelde intrede in digitale marketing.