De vrouw versmelt met de geur, de geur met de vrouw
Van 2000 tot 2014 werden 19 geuren uitgebracht die het unieke karakter van het label precies definiëren: De rust van het land Japan. Met Annayake AN´NA werd in 2011 een geur uitgebracht met de ondertitel "Een gefluisterd parfum", wat bedoeld is om de speciale manier waarop het wordt gepresenteerd met verschillende facetten te beschrijven.
De fotomontage van de reclamecampagne toont de nek en het hoofd van een vrouw van achteren, gefotografeerd met zwart, glanzend haar achter het parfum. De elegante lijnen van het flesje lopen door het kapsel en het is op mysterieuze wijze geplaatst, omdat het vanuit verschillende hoeken telkens anders overkomt op de kijker.
Naast de vrouw, wiens lichtgekleurde nek sterk afsteekt tegen haar zwarte haar, staat het opschrift Annayake. Oplettende kijkers zullen de vorm van het haar naar de nek toe opmerken, omdat dit de vorm van de fles volgt, die de uniformiteit van de Japanse filosofie moet voorstellen.
Annayake maakt opnieuw indruk met een uniek reclamebeeld dat het parfum direct integreert. Een ander reclamebeeld toont het parfum naast de roze verpakking.