Teruggebracht tot de essentie - de reclamecampagne
In lijn met de stijl van dit parfum en de filosofie van Annayake, heeft ook de campagne voor Annayake Miyabi Woman een minimalistische helderheid en toont het flesje van het parfum tegen een monochrome achtergrond. De versie met een witte achtergrond benadrukt de delicate elegantie van het parfum, terwijl de zwarte achtergrond het parfum een sensueel exotisme geeft.
Annayake veroorlooft zich alleen een beetje extravagantie in de verpakking van het parfum. De buitenste verpakking is voorzien van een vuurwerk van fonkelende gouden stippen aan de onderkant. Dit wekt de indruk dat de helft van de verpakking in een goudbad is ondergedompeld. Tegelijkertijd benadrukt dit ontwerp ook de gratie van het parfum en het nobele effect ervan op de drager, als een gouden vuurwerk. De opvallende buitenverpakking, die ook enkele afbeeldingen in de printcampagne siert, geeft het parfum een aura van glamoureuze elegantie. De reclamecampagne voor Annayake Miyabi Woman maakt bewust geen gebruik van accessoires zoals modellen, enscenering op de achtergrond of tekst. Annayake focust op de eenvoudige, heldere gratie van de fles en de extravagantie van de verpakking, waardoor het beeldontwerp een heel eigen dynamiek krijgt. Het beeldontwerp maakt de kijker nieuwsgierig naar de geur en focust op de essentie.
In sommige beelden is de mannengeur uit de Miyabi collectie - Annayake Miyabi Man - ook in een yin en yang stijl geënsceneerd. Deze beelden zijn ook effectief door de reductie tot de essentie. In tegenstelling tot het witte etiket met gouden letters op Annayake Miyabi Woman, heeft de spiegelachtige flacon een zwart etiket met witte letters, waardoor het een iets mannelijkere en puristischere uitstraling heeft dan zijn vrouwelijke tegenhanger.