Kunst heeft geen campagne nodig
Serge Lutens is een niche-etiket dat in de hogere prijscategorieën opereert. Het label, dat zeker als excentriek wordt beschouwd, maakt meestal Serge Lutens geen reclame voor zijn geuren en er is ook geen campagne voor À Serge Lutens la Nuit. Misschien is dat maar goed ook, want de clips van Serge Lutens , die voor een paar geuren beschikbaar zijn, zijn soms moeilijk toegankelijk.
Maar dat geldt niet voor À Serge Lutens la Nuit. De geur is gewoonweg verrukkelijk mooi. De prachtige uniseksamenstelling is betoverend en elegant. Dames houden van de manier waarop de jasmijn, waar het parfum omheen draait, zich op hun huid ontwikkelt. De vrouwelijke elegantie, de uitstraling van het parfum en natuurlijk de expressieve maar niet overdonderende sillage. Mannen houden van de zachte mannelijke ontwikkeling op hun huid, die te wijten is aan benzoë en kruidnagel.
Wie het label niet kent en terughoudend is met nichegeuren, zal Serge Lutens positief verrast zijn. Voor de excentriekeling betekent niche niet dat een geur noodzakelijkerwijs polariserend hoeft te zijn, hoewel hij ook zulke parfums bezit. De Eau de Parfum Spray À Serge Lutens la Nuit is elegant en heerlijk draagbaar, zowel overdag als 's avonds. Of u nu de dag doorbrengt op het werk, naar de club gaat of 's avonds een afspraakje maakt, À Serge Lutens la Nuit is de perfecte metgezel. De geur is de speciale luxe voor alle gelegenheden, is prettig, maar niet mainstream. Dit olfactorische kunstwerk bewijst hoe mooi en veelzijdig nichegeuren kunnen zijn. En dat ze geen reclame nodig hebben om meer dan 20 jaar populair te zijn.