Niet alleen reclame, maar filosofie
Noch een supermodel, noch een van de gebruikelijke clips staan centraal in de reclamecampagne voor het parfum Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540. In plaats daarvan richten de makers zich volledig op een kleine, rijkelijk geproduceerde film, die natuurlijk reclame wil maken, maar die vooral de filosofie achter dit zeer bijzondere parfum verklaart. Natuurlijk speelt ook parfumeur Francis Kurkdjian de hoofdrol.
De kristalfabrikant Baccarat gewijd Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540.
Je kunt hem als het ware zien bij zijn creatieve werk. Er wordt gesuggereerd dat hij precies die geur creëert waar we het over hebben. Er wordt veel gepraat over Baccarat - en hoe het magische Baccarat rood wordt gemaakt. Het gaat dus om de symbiose van soms zeer verschillende elementen - iets wat evenzeer van toepassing is op de Baccarat-kristalfabrikant als op het parfumhuis Francis Kurkdjian. Niet voor niets wordt de "alchemie van de zintuigen" op een centrale plaats genoemd. Het is niet zonder reden dat deze woorden de hele filosofie achter het parfum samenvatten. Geen wonder dat de kijker in deze unieke, zeer smaakvolle reclamefilm tot in detail leert hoe de beroemde Baccarat-Rouge, waaraan het parfum zijn naam ontleent, wordt geproduceerd.
Je leert: Tijdens het smelten van het kristal wordt fijn 24-karaats goudstof toegevoegd. Dan verwarm je dit mengsel tot een temperatuur van 540 graden Celsius. Het is onder deze omstandigheden - en alleen onder deze omstandigheden - dat de fascinerende symbiose plaatsvindt, die vervolgens leidt tot de onweerstaanbare kleur Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 die ook in de naam van.
De hele campagne voor het parfum lijkt dus ontworpen te zijn om precies uit te leggen waar het om gaat. Dit is niet alleen geavanceerd, maar getuigt ook van de exclusiviteit die u voor uw product claimt.