Er wordt een geur gecreëerd: De reclamecampagne voor Maison Francis Kurkdjian Féminin Pluriel
In de reclamecampagne Maison Francis Kurkdjian Féminin Pluriel is de meester-parfumeur te zien terwijl hij praat over de creatie van zijn geur, die aanvankelijk in witte letters op een zwarte achtergrond wordt gepresenteerd.
De zoektocht naar het eeuwige vrouwelijke: Maison Francis Kurkdjian Féminin Pluriel.
Aan het begin is de geur te zien in silhouet, terwijl de parfumeur zegt dat een geur niet alleen een geur is, maar ook een silhouet heeft. Dan zijn een wenteltrap en een dakraam te zien en is de parfumeur weer aan het woord. Hij zegt dat hij deze geur heeft gecreëerd vanuit een gevoel. Dan is de parfumeur te zien die een trap afloopt en zegt dat het idee van volheid, sprankelende uitstraling en comfort leidde tot een geur met vier bloemenakkoorden. Deze uitspraak wordt benadrukt door verschillende bloemen die nu op de achtergrond van de video te zien zijn, terwijl hij achtereenvolgens de ingrediënten roos, jasmijn, iris en oranjebloesemblaadjes noemt. De draaiende flacon van de geur Maison Francis Kurkdjian Féminin Pluriel wordt vervolgens getoond in de video.
Het idee achter deze geur is ook de visie om een grandioze, moderne en bloemige geur te creëren. Opnieuw zijn bloemblaadjes te zien op de achtergrond terwijl Kurkdjian zegt dat de poederige roos een ingrediënt was dat absoluut in deze geur thuishoorde. Vervolgens zien we hoe hij het flesje met de geur in zijn handen houdt. Vervolgens zegt hij dat hij dacht aan pioenrozen en de kleur van echte rozenblaadjes. We zien de parfumeur zijn handen bewegen terwijl hij praat. Dit wordt gevolgd door een close-up van zijn ogen. Hij zegt dat een vrouw veel kan uitdrukken met slechts één parfum. Nu glimlacht hij terwijl hij zegt dat hij dit idee erg charmant vindt.