Elizabeth Arden Zonnebloemen - de reclamecampagne
Elizabeth Arden Zonnebloemen is een nieuwe en unieke lente- en zomergeur. De kleur van de inhoud, die direct herkenbaar is aan de transparante glazen fles, doet denken aan een uitgestrekte zonnebloemweide. De geur biedt ook een breed boeket bloemen, maar brengt ook frisse, fruitige en kruidige noten naar boven.
De reclamecampagne voor Elizabeth Arden Sunflowers benadrukt frisheid, avontuur en levensvreugde met geluid en beeld. Elizabeth Arden Sunflowers volgt de slogan "A Celebration of Life" op de affiches en in de tv-commercials. De posters tonen modellen in ontspannen momenten van welzijn. Poses en spectaculaire outfits werden bewust vermeden. Elizabeth Arden Zonnebloemen hebben ook geen stereffect nodig. De campagne is gericht op alle dames die een frisse en opwindende lentegeur willen. Daarom presenteren de affiches en tv-spotjes liever alledaagse momenten op een weiland of op het strand. De lichtheid van het parfum wordt vakkundig gereproduceerd door kleuren, vormen en bewegingen. In de tv-spots geven snelle snitten en afwisselende kleuren de indruk van frisheid, levensvreugde en avontuur. Natuurlijk wordt ook de presentatie van de unieke fles niet veronachtzaamd. De ronde glazen fles van de vrouwengeur, uitgebracht in 1993, laat de inhoud helder schijnen en drukt frisheid en opwinding perfect uit. Het zomerse karakter van de fles wordt ondersteund op de posters en in de tv-spotjes met passende spiegel- en lichteffecten. Met zijn fantasierijk design en hoge herkenningswaarde is de Elizabeth Arden Zonnebloemenfles zelf een ideaal reclamemedium. Laat u inspireren en ontdek de unieke lentegeur van Elizabeth Arden Zonnebloemen.