Glamoureus en lichtgevend
Loewe is een luxe label, reclame is niet nodig, daarom wordt er zelden een clip gelanceerd naar een van de geuren. Er is ook geen campagne voor de elegante Loewe Aura Loewe Pink Magnolia, behalve foto's van de fles. Toch is het parfum bekend, want het edele Spaanse merk heeft een grote fanclub, wat niet alleen gebaseerd is op het feit dat het een Loewe Spaanse hofleverancier is. In feite is het label al een echte mythe, waarvan de exclusiviteit bekend is. Dus mensen kennen het merk, kennen de kwaliteit van de producten, die varieert van geselecteerde lederwaren, mode en accessoires tot de fijnste parfums. Aangezien de boetieks van het merk zeer zelden buiten Spanje verspreid zijn, zijn de producten des te meer gegeerd.
De oorsprong van het bedrijf gaat terug tot 1846, toen twee Spaanse lederwarenmakers hun eerste goederen presenteerden ter gelegenheid van twee koninklijke bruiloften. De eponym Loewe komt uit Hessen en kwam pas in 1872 bij de twee kunstenaars. Samen maakten ze van de kleine werkplaats een bedrijf dat al snel op de lippen van iedereen in Madrid lag. In het jaar 1905 werden ze Loewe hofleveranciers en iedereen wilde de tassen, mode en accessoires hebben. Maar men moest tot in de jaren zestig tot aan Madrid gaan om Loewe ze te krijgen. Pas toen was er de eerste boetiek in Londen.
Met de geuren, zoals Loewe Aura Loewe Pink Magnolia, is het veel gemakkelijker. Ze zijn verkrijgbaar in de boetieks van het merk en in een aantal geselecteerde winkels. In feite zijn de parfums van het label zo goed dat veel parfums al tientallen jaren onveranderd worden geproduceerd. Of Loewe Aura Loewe Pink Magnolia net zo succesvol zal zijn, wordt bepaald door de vrienden van de natuurlijke magnolia geuren zelf.