Natuurlijkheid, artistiek geënsceneerd
De campagne om de exclusieve vrouwengeur te lanceren, promoot ook de mannengeur Loewe 001 Man, die op hetzelfde moment verscheen. In het midden bevindt zich een tv-spot die zowel in zwart-wit als in kleur is opgenomen. Net als de printcampagne is deze ontworpen door de Britse fotograaf Alasdair McLellan. McLellan's werk wordt zeer gewaardeerd door internationale modehuizen.
Wat zou u vandaag willen doen?
De twee acteurs ter plekke zijn de jonge Duitse acteurs Lisa Tomaschewsky en Jonas Nay. Lisa Tomaschewsky, ooit model en speelkameraadje, wordt nu beschouwd als de nieuwe ontdekking van de Duitse acteerscene. Ze speelt in de komedie "Hot Dog" naast Matthias Schweighöfer en Till Schweiger. Jonas Nay uit Lübeck maakte naam met verschillende tv-films, waaronder "Tatort". Als componist en muzikant heeft hij zich ook toegelegd op de productie van filmmuziek.
De commercial voor Loewe 001 presenteert de twee getuigenissen in de ochtend, Nay met kale torso, Lisa Tomaschewsky in een witte blouse snel overgooid. Op de achtergrond de schaduwen van bloemen en een ingelijste foto van Karl Blossfeldt. Op de vraag wat ze die dag het liefst zou willen doen, als er iets mogelijk was, kan de jonge dame niet beslissen. Doordacht zet ze een glas helder water op tafel. Het echtpaar stemt er eindelijk mee in om iets nieuws te beginnen. Een nieuw begin is de beste start voor een dag. Nadat de namen van de geuren zijn genoemd, komen de flessen van beide geuren in het middelpunt van de belangstelling te staan.
In de fotoreeksen die de campagne vergezellen, poseren dezelfde getuigenissen. Veel foto's zijn snapshots van de kleine TV-film. Andere afbeeldingen maken van geur en verpakking een ster, geënsceneerd met bloemen in de Blossfeldt stijl.