Glamour en een grote naam
De naam Loewe is al lang een begrip in de wereld van geuren, hoogwaardige accessoires en sportkleding. De kwaliteit van het merk wordt onderstreept door het feit dat het bedrijf nog steeds een voorkeursleverancier is van de Spaanse koninklijke familie. Het label opereert in een hoogwaardig prijssegment, waar normaal gesproken geen reclame wordt geplaatst. Toch lanceren Loewe we nog steeds af en toe een filmpje. Helaas niet voor Loewe Aire Sutileza .
Onze reclamecampagnes Loewe zijn altijd smaakvol, stijlvol en getuigen van onze trots op ons Spaanse erfgoed. Het bedrijf werd in 1846 opgericht door José Silva en Florencio Rivas. Pas toen de Kasselse immigrant Heinrich Loewe Rössberg zich vele jaren later, in 1872, bij hen aansloot, kreeg het bedrijf zijn naam, die nog steeds geldig is. Een paar jaar later werd de lederwarenwerkplaats de eerste verkoopwinkel en de zoon Loewe slaagde erin het bedrijf om te vormen tot een hofleverancier. Je kunt het je misschien niet voorstellen in tijden van wereldwijde online handel, maar tot ver in de jaren zestig moest je naar Madrid reizen als je een Loewe tas wilde hebben.
In principe kunt u met alles de tijd Loewe nemen, want kwaliteit vraagt om kwaliteit. Deze liefde voor kwaliteit, die verder gaat dan al het andere, is ook voelbaar in de geuren, iets in Loewe Aire Sutileza . De geur is voor de moderne vrouw van vandaag, die zich goed bewust is van haar vrouwelijkheid, zelfs zonder uitgebreide make-up of galajurk. Dus zelfs een licht parfum als Loewe Aire Sutileza dit is genoeg om haar vrouwelijkheid te onderstrepen. Het vergezelt hen urenlang als een trouwe vriend.