De fles van Amethyst Écla is de nadruk van de reclamecampagne van Lalique
De reclamevideo van Lalique Amethyst Éclat richt zich volledig op de fles en haar sensuele uitstraling. Op de paarse achtergrond verschijnt het getal 7, volledig gemaakt van paarse amethist, gevolgd door een lettertype : " 7 jaar weelde". Close-up van een prachtige, violette kap in de vorm van een boom. Geschreven erover: "7 jaar passie". Over het scherm groeien violette doornige ranken en bloemen. Een verwijzing naar de witte gravure van de fles in hetzelfde patroon en een verwijzing naar de originele geur, die 7 jaar eerder volledig geconcentreerd op de nuances van bessen.
Dan is het Lalique Amethyst Éclat stijgt. Nog een tendril en een jonge, mooie vrouw die op de foto komt. Er is een nieuw tijdperk aangebroken. Gelegen op pioenrozen, Lalique Amethyst Éclat. Het doornige rinkpatroon wordt nu wit over het scherm. Deze voorstelling moet de nieuwe oriëntatie van het parfum op de pioen weergeven. Close-up van de nieuwe interpretatie van de Art Nouveau-fles van glaskunstenaar en oprichter van René Jules Lalique. De container staat in het middelpunt van de belangstelling.
Ook oprichter René Jules Lalique had een uitzonderlijk fijne hand voor glascreaties. Tot op de dag van vandaag worden zijn werken tegen redelijke prijzen verkocht in veilinghuizen. Zij vertegenwoordigen Art Nouveau. De kunstwerken worden gemaakt in Art Déco. Een designbeweging die van 1920 tot 1940 floreerde. De prachtig versierde glazen flacons dienen Lalique vandaag als model voor haar nieuwe editie. Groupe Pochet, een toonaangevend luxeverpakkingsbedrijf voor parfums en cosmetica, heeft het ontwerp van de Lalique Amethyst Éclat-fles geherinterpreteerd en aangepast aan de moderne tijd.
De reclamecampagne wil zeggen: 7 jaar na de release van het origineel is Lalique Amethyst Éclat hier nu. Deze nieuwe geur richt zich meer op pioenroos dan zijn voorganger, die een fruitige bessengeur uitstraalde.