Reclamecampagne voor Gucci Rush 2 betovert met sensuele beelden
De reclamecampagne in print voor de Gucci Rush 2 parfumserie wordt gedragen door een blond jong model. Ze schudt haar haar licht zodat haar ogen nauwelijks zichtbaar zijn. Het sensuele, ontspannen spel gaat gepaard met een licht open mond. De roze kleurige achtergrond is licht transparant, zodat het model en de fles van de parfumserie Gucci Rush 2 te zien zijn. De hele situatie is mysterieus en spannend. Een ding is duidelijk - de persoon is jong en sensueel en heeft zijn geheimen.
De hele scène is heel bijzonder. De toeschouwer kijkt door een roze sluier. De dame nodigt je uit om mee te doen, niet om te vragen, waarbij. De sensuele, speelse geur lijkt in eerste instantie iets voor de avond. Op het tweede gezicht geeft de opvolgergeur van Rush zijn jonge of jonge hart een vrolijk sensuele uitstraling die ook overdag effectief is. Wie van natuur en natuurlijkheid houdt, zal de bloemengeur zeer aantrekkelijk vinden. Het parfum doet denken aan een vers geplukt boeket bloemen in de zomer - kleurrijk, weelderig, levendig en gelaagd. Dit sensuele gepassioneerde spel culmineert in de kleuring.
Het felroze in zijn verschillende variaties belichaamt de liefde - voor het leven en de omgeving. Een gepassioneerd persoon die elke dag volop geniet, zal dit parfum kiezen. Je denkt meteen aan woordspelingen over de roze kleur - bijvoorbeeld "Denk roze" of "draag een roze bril". Het saucy model, dat de Gucci Rush 2 parfumserie een gezicht geeft, is provocerend, alsof ze wil zeggen dat iedereen is uitgenodigd om mee te doen.