Gucci Flora van Gucci Gorgeous Gardenia - De reclamecampagne
Om de prachtige bloemengeur van Gucci Flora door Gucci Gorgeous Gardenia te promoten, heeft Gucci een aantal geweldige ideeën bedacht. Sinds de eerste publicatie in 2012 richt de reclame- en postercampagne zich vooral op de elegant vormgegeven fles. Vorm en kleur worden perfect geaccentueerd door de selectie van hoogwaardig beeldmateriaal.
Het vrouwelijke, sensuele en verleidelijke karakter wordt verdiept in de TV-spotjes voor Gucci Flora van Gucci Gorgeous Gardenia. Toch, Gucci deed zonder beroemdheid modellen of een vertrouwd gezicht. De luxueuze lente- en zomergeur moet een creatie zijn voor elke aantrekkelijke vrouw.
In tv-commercials en modetijdschriften benadrukt Gucci ook het frisse, natuurlijke en bloemige karakter van Gucci Flora van Gucci Gorgeous Gardenia. Daarom roepen de voorstellingen associaties op met lente- en uitgestrekte bloemenweiden. De bloemige en fruitige aroma's van Gucci Flora van Gucci Gorgeous Gardenia zijn vakkundig weergegeven. Dit wordt ondersteund door sterke kleuren en snelle snedes, die een indruk geven van frisheid, drijfvermogen en levensvreugde.
Last but not least, de sierlijke gardenia bloesems zijn de focus van de aandacht. Gucci Flora van Gucci Gorgeous Gardenia dankt zijn bijzonder intense en frisse bloemengeur aan hen. Naast de weelderige bloemblaadjes van gardenia, zijn er ook andere ingrediënten te zien in de vlekken en advertenties, zoals de bruine suiker, patchouli en fragipani bloesem, die de eau de parfum een stevige zoetheid geven. Daarnaast heeft Gucci Flora van Gucci Gorgeous Gardenia fruitige aroma's in de vorm van bessen, rode bessen en peren.
In het algemeen slaagt de campagne erin om de bloemige, zoete en frisse geur van Gucci Flora door Gucci Gorgeous Gardenia vast te leggen. Zoals altijd wordt de meest directe indruk echter verkregen door middel van monsters en testproducten.