Supermodel Julia Restoin-Roitfeld is het gezicht van Jil Sander Jil
Zelfverzekerd, maar klassiek en vrouwelijk, zo presenteert de reclamecampagne voor Jil Sander Jil zich. Zo uniek als het parfum is het liedje op de Jil Sander Jil commercial, die speciaal voor de campagne is gecomponeerd. Het gezicht van de campagne is het supermodel Julia Restoin-Roitfeld. Het modemerk Jil Sander lanceerde in 2009 het parfum Jil Sander Jil.
De campagne weerspiegelt het vrouwelijke en zelfverzekerde portret van de moderne Jil Sander vrouw die dit parfum draagt. Hun kenmerken zijn karakterkracht, onafhankelijkheid, vastberadenheid en natuurlijkheid, openheid, elegantie, warmte, vrouwelijkheid en tederheid. Voor de reclamecampagne werd het Franse model Julia Restoin Roitfeld geselecteerd, dat de geur Jil Sander Jil in film en foto vertegenwoordigt.
Fotograaf van de campagne is Jan Welters. Met haar stralende persoonlijkheid en authenticiteit, haar pure natuurlijke stijl, haar charmante vrouwelijkheid, schoonheid en sensualiteit en haar sterke karakter, belichaamt Julia Restoin Roitfeld perfect de geur Jil Sander Jil. Ze identificeert zich ook persoonlijk met het subtiele karakter van een vrouw die zelfverzekerd en stoer kan zijn, maar ook zeer vrouwelijk, zacht, sensueel en fragiel. De commercial toont Julia Restoin Roitfeld als model aan het werk in vele expressieve gebaren, momenten en houdingen. De productie wordt dynamisch en ritmisch begeleid door speciaal hiervoor gemaakte muziek.