Magisch en verleidelijk tegelijk: de reclamecampagne voor Private Klub for Women van Lagerfeld
Eenvoudig, elegant en verleidelijk is ook het motto van de Lagerfeld Private Klub for Women reclamecampagne. "Less is more" is een passend motto dat veel bekende ontwerpers volgen. Ook hier is de eerste indruk cruciaal. De Lagerfeld Private Klub for Women reclamecampagne ziet er veelbelovend uit. Iedereen die de magie van non-verbale aantrekkingskracht begrijpt, kan hier tussen de regels door lezen. Naakte huid, leer en verleidelijke blikken onthullen meer dan duizend woorden. De aantrekkingskracht neemt explosief toe en eindigt in een moment vol passie. In een notendop wordt alles over deze geur gezegd zonder een enkel woord, de emoties spreken boekdelen. De donkere nachtelijke hemel maakt dit sexy schouwspel schitterend af.
Modebewuste vrouwen vertrouwen op wat de advertenties zeggen en gaan voor een soort geraffineerde elegantie. Deze inspiraties zijn altijd een belangrijk thema voor de grote sterren in de reclame-industrie. Met de Private Klub for Women serie zet Lagerfeld opnieuw de toon en focust hij op de kleine maar belangrijke details. Het label "Karl Lagerfeld " wordt voortdurend weerspiegeld, wat met deze creatie opnieuw een succesvol hoofdstuk wordt in zijn succesverhaal. Zijn hoofd als een fijn silhouet is een belangrijk handelsmerk in de belettering van de fles. Dit statement heeft stijl en is typerend voor Lagerfeld. Karl Lagerfeld is bekend, beroemd en gewaardeerd om zijn toewijding aan stijl en perfectie. Deze eigenschappen kenmerken deze modeontwerper en zijn een garantie voor zijn succes.