Bvlgari Eau Parfumumée Au Thé Noir: de sensuele oud-geur.

Bvlgari Eau Parfumumée Au Thé Noir is een stimulerende, sensuele geurcreatie voor mannen en vrouwen uit de exquise collectie Eau Parfumée, waarin alles draait om thee en wellness van de mooiste soort. De inspiratie voor de geur Eau Parfumumée Au Thé Noir ligt in de Chinese zwarte thee van Yunnan, die terugkijkt op duizenden jaren traditie en de focus van deze compositie is.

Der Unisexduft is een oosterse, houtachtige, bloemige en heerlijk aromatische geur die een levendig, inspirerend en tegelijkertijd betoverd wordt door zijn sensuele en fascinerende harmoniserende adelaarshout (Oud). De nobele parfumcompositie opent met een prachtige top noot van rozen en de groene sprankelende tonen van een veelzijdige ronde bergamot. Het hart onthult de mysterieus geurende akkoorden van zwarte thee die zich vermengt met de aromatische en frisse noten van magnolia. De sensuele b>base noot van adelaarshout (Oudh Wood) en patchouli geeft de scent Au Thé Noir een mysterieuze en warme aura vol magie.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Noir is een fascinerende, verrassende, contrasterende en diepe geur voor mannen en vrouwen die de huid zachtjes omhult met een sluier van roze geur, bloemen en houtachtige noten. De geur ontwikkelt een krachtig samenspel tussen de vloeiende noten van zwarte thee, de houtachtige noten van patchoeli en de sensuele, meeslepende harmonieën van Oudh.

Parfumeur Jacques Cavallier-Belletrud ontwierp Au Thé Noir

Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Noir is gemaakt door de beroemde Franse sterparfumeur Jacques Cavallier-Belletrud. De Au Thé Noir is echter niet zijn eerste parfum voor deze collectie Bvlgari parfums. Al in 2003 ontwikkelde hij met witte thee de eveneens zeer succesvolle geur Bvlgari Eau Parfumée Au The Blanc.

Jacques Cavallier en Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Noir componeerden op meesterlijke wijze een heerlijk intens stimulerende, betoverende houtachtige od-geur met een mysterieuze, sensuele uitstraling. De Franse parfumeur Jacques Cavallier is een van de meest gerespecteerde parfumeurs ter wereld en heeft vele unieke parfumcomposities gecreëerd. Hij werd praktisch geboren met zijn talent voor de kunst van het parfum. Jacques Cavallier, zoon en kleinzoon van parfumeurs, werd in 1962 geboren in Grasse, de beroemde parfumstad. Op 10 jarige leeftijd werkte hij al in de parfumfabriek in zijn geboortestad. Door zijn familie opgeleid in de kunst van het parfum, begon hij zijn professionele carrière als parfumeur bij Charbot, Quest International en PFW Aroma Chemicals BV. Tussen 1990 en 2012 werkte hij voor het Zwitserse bedrijf Firmenich tot hij bij Louis Vuitton van de LVMH Luxury Group kwam werken als Master House Parfumer.

Jacques Cavallier staat bekend om zijn uitstekende combinatie van kunst en technische expertise, zijn beheersing van verschillende olfactorische archetypen en zijn immense esthetische diversiteit. In 2004 werd hij bekroond met de Prix François Coty (Prix International du Parfum). Jacques Cavallier ontwikkelt tal van populaire parfums voor mannen en vrouwen. Zijn eerdere werken zijn Giorgio Armani Acqua di Gio pour Homme (1996), Roberto Cavalli Serpentine (2005), Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme Intense (2007), Yves Saint Laurent M7 (2002 met Alberto Morillas) en de collectie Les Parfums Louis Vuitton (2016). Jacques Cavallier creëerde ook een uitgebreid gamma van begeerde geuren voor het Huis van Bvlgari. Naast de Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Noir (2015) zijn dit de Bvlgari Le Gemme Men (2016) en Bvlgari Aqva parfumcollecties.

Bvlgari Eau Perfume Au Thé Noir - Flesje in luxueus design

The Unisex parfum Au Thé Noir van Bvlgari complementeert de Eau Parfumée collectie op een fantastische manier en wordt gepresenteerd in dezelfde vlokkenvorm als alle geuren van deze nobele geurlijn. Het flacon ontwerp is gemaakt door Thierry de Baschmakoff . Het kleurdesign alleen al maakt het verschil en vertegenwoordigt de luxueuze geurencompositie van de voortreffelijke en zeldzame ingrediënten. Zwart als thee, edel als adelaarshout en mysterieus als de geur, de glass fles van Au Thé Noir wordt ook gepresenteerd in een elegante zwarte kleur met mystieke flair.

De rijkdom van de inhoud wordt stijlvol uitgedrukt door het fel glanzende centrum aan de voorkant als een harmonieus contrast met de matzwarte achtergrond, net als de gouden dop die majestueus op de fles zit. De focus ligt op de discrete weergave van de theeplant, die het flakon ontwerp van elke Eau Parfumée geur siert en verwijst naar de belangrijkste component van deze speciale geurcollectie die in verschillende varianten gebruikt wordt. Al met al biedt de Bvlgari Eau parfum Au Thé Noir een luxueus ontwerp dat zowel mannen als vrouwen aanspreekt.

Een campagne vol eenvoudige elegantie

De elegante fles Bvlgari Eau Parfumée au Thé Noir is net zo mooi en mysterieus als de avond, net als de reclamecampagne. Enerzijds boeit hij met doordachte terughoudendheid, maar anderzijds is hij beknopt genoeg om zich binnen enkele seconden in je geheugen te branden. Bij Bvlgari Eau Parfumée au Thé Noir is dit echter niet uitsluitend te wijten aan bekende gezichten of geestige effecten. Het is de fles en de speciale sfeer die een onvergetelijke en gedenkwaardige sfeer creëren.

Zoals reeds aangegeven staat slechts één ding centraal op de reclameposters: En dat is de mooie fles van de geur. Het staat tegen een effen en zwarte achtergrond die de fles vakkundig accentueert, maar niet inslikt. Daarnaast zijn er gouden bladeren en een gouden achtergrond waarin de flacon minimaal wordt gereflecteerd, waardoor de Bvlgari Eau Parfumée au Thé Noir ook visueel opvalt. Dit is zeer bescheiden in termen van reclame, maar tegelijkertijd kundig: niets echt afleiden van de oprichting van Bvlgari Eau Parfumée au Thé Noir.

De enige uitzondering zijn de affiches van de hele Bvlgari Eau Parfumée lijn, waarop de fles deelt de schijnwerpers met de andere vier geuren van de lijn. Dit is allesbehalve ongewoon in Bvlgari. Het bekende bedrijf vertrouwt in zijn campagnes zelden of helemaal niet op bekende gezichten om zijn producten te promoten. Bvlgari laat de fijne producten het liefst voor zich spreken - door hun onmiskenbare elegantie. En: Als het huis iemand laat spreken voor de geuren, dan zijn het meestal geen sterren of sterretjes, maar de scheppers van de geuren zelf.