Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten  ·  Prijs van het goedkoopste product in de serie Bvlgari Man in Black

Bvlgari man in het zwart: de betoverende mythe van houtachtige oriëntaalse noten

Rum en kruiden, leer en hout kenmerken deze geur van onovertroffen mannelijke uitstraling. De dames zullen Man in Black aan Bvlgari's voeten liggen en hem nooit uit het oog verliezen. De beste ingrediënten zijn Man in Black in symbiose gebracht voor Bvlgari en gevormd tot een geur die duidelijk de vrijheid, de sterke wil en het meest geheime verlangen van ieder mens uitdrukt.
Zelfs in de topnoot is Bvlgari Man in Black anders dan elke andere geur die je ooit eerder hebt opgemerkt. De kop wordt gekenmerkt door rum en kruiden, voordat het iets zachter wordt in het hart en Tuberose en Iris Absolue verenigen zich met leer en zorgen voor aandacht.
Maar de intensiteit en het langdurige effect van Bvlgari Man in Black wordt ondersteund door een basis waarin benzoë, tonkaboon en guaiac hout zorgen voor een speciale harmonie en maken van deze nuance een populaire en zeer luxe mannengeur. Luxe komt niet met pracht en glamour, maar zoals de mens dat wenst met individualiteit, veel persoonlijkheid en authentieke expressiviteit.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Volgens Bvlgari is de Man in Black man een moderne en zelfbewuste tijdgenoot die zijn mannelijkheid wil benadrukken met een mannelijke geur.

Sterparfumeur Alberto Morillas creëerde Man in Black voor Bvlgari

De creatieve neus achter Bvlgari Man in Black is Alberto Morillas, die een meester parfumeur is in het hogere segment. Morillas werd geboren in Spanje in 1950 en is werkzaam in de parfumerie sinds de jaren 1970. Volgens de parfumeur zelf, Bvlgari Man in Black is een van zijn beste creaties, is hij zich bewust van het effect van deze geur.
Maar Bvlgari Man in Black is niet zijn enige geur. Morillas heeft al voor verschillende parfumhuizen gewerkt en bracht zijn fijne flair in parfums als Colonia Intensa van Acqua die Parma, One van Calvin Klein en Aqua di Giò voor vrouwen voor Georgio Armani. Met Man in Black vervolledigt de parfumeur de uitgelezen trilogie van de Bvlgari Man-serie en neemt hij, met het laatste hoofdstuk van het verhaal, alles in zich op wat een man echt raakt en zijn essentie vormt.
Morillas heeft met Man in Black een van zijn meesterwerken gepresenteerd. De geur voor de moderne, zelfbewuste man glanst met houtachtige oriëntaalse noten die de drager van de creatie iets opstandigs geven. In de topnoot openen akkoorden van tabak en rum het parfum op een aangenaam mannelijke manier. In het hart worden tuberoos, iris-absolue en leer gecombineerd.
Dan benzoë, tonkaboon en gujajaja hout zijn warm afgerond in het zwart. Een charismatische mix die boeit en al op weg is om een klassieker te worden.

Flesje: Bvlgari man in zwart met geometrisch silhouet

Zwart met koper, scherpkantig en mannelijk, deze fles presenteert zich in een verpakking die veel zegt over de inhoud. Bij Bvlgari blijven er geen vragen Man in Black onbeantwoord en er is geen compromis als je jezelf mannelijk en individueel wilt presenteren en zo het middelpunt van de belangstelling wilt zijn. De hoekige fles in het diepste zwart is niet transparant, maar glanst als een sportwagen in het mooiste pianolakontwerp en buigt een beetje onder de kap.
Er is geen hals, waardoor de matte koperen dop direct uit de fles kan komen voor de speciale look van dit ontwerp. Koperen letters geven de inhoud aan en zijn in het typische Bvlgari ontwerp. Edel, zonder speelse details en met een luxe uitstraling, zal de Bvlgari-fles op het eerste gezicht inspirerenMan in Black .
De glazen fles is daarom het perfecte vat voor een geur die charismatischer is dan bijna alle andere.

Campagne voor Bvlgaris Man in het zwart toont man tegen vuur

Een bruisende vulkaan, een maagd die om hulp vraagt en een man die alles in het oog heeft en de situatie onder controle heeft: Met deze setting wil de advertentie van Bvlgari Man in Black zijn statement maken. Maar er is geen grote reclamecampagne voor nodig om deze geur op de markt te brengen en het verlangen naar luxe, kracht en een leven zonder compromissen te wekken.
Frans herenmodel Patrick Petitjean zette in 2009 met haar volle baardmakende look en lange haren een nieuwe trend.
Iedereen kan de redder van de Maagd zijn en het vuur trotseren, gewoon tegenslag opzij vegen en kracht tonen door te genieten van de magie van Bvlgari Man in Black en het integreren van zijn meest geheime verlangens in het dagelijks leven. In het bedrijfsleven en in de liefde, maar ook in alle situaties, deze geur is een bron van indrukken en metgezel waarmee dromen kunnen worden vervuld en wensen te realiseren. Waar wacht de mens op? Een diepe adem en wat voorheen verborgen was, wordt naar boven gewassen en wordt een belangrijk onderdeel van het leven.
Het aroma van de creatie is net zo charismatisch als de reclamecampagne voor Man in Black. Met zijn houtachtige oriëntaalse diepte overtuigt het elixer sinds de lancering in 2014 en is het goed op weg om een internationale klassieker te worden. Dit wordt verzekerd door mannelijke akkoorden van tabak, rum, iris-absolue en leer.