Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Vier het leven met Bvlgari Omnia Roze Saffier

Bvlgari Omnia Pink Sapphire is een extravagante vrouwengeur. Het fascineert door zijn bloemig-fruitige geur, die ooit is ontstaan uit de inspiratie van een roze saffier. Bvlgari Omnia Pink Sapphire is een geur die de speciale momenten van het leven viert. Met hem kan het leven gevierd worden.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

De geursamenstelling van Bvlgari Omnia Pink Sapphire opent met een topnoot van roze grapefruit en roze peper. De topnoot wordt direct na het bespuiten waargenomen en is zeer intens. De roze pompelmoes is verkwikkend en geeft een verfrissend tintelend gevoel op de huid. Roze peper daarentegen zorgt voor zijn zoetige etherische noot, die geenszins te indringend is. Na verdamping van de topnoot wordt de hartnoot voelbaar. Het is gemaakt van frangipani, wat een exotische en bloemige geur geeft. In combinatie met tiaré krijgt de Bvlgari Omnia Pink Sapphire ook een zoet karakter. De hartnoot dient als gradatie tussen de topnoot en de basisnoot en is daarom bijzonder harmonieus en fijn. Ten slotte kan ook de basisnoot worden waargenomen. Het verdampt pas na enkele uren en heeft een individueel effect op elke persoon. Het bestaat uit witte muskus en zoete vanille.

De wereldberoemde Spaanse parfumeur achter Pink Sapphire

Bvlgari Omnia Pink Sapphire is opgericht door Alberto Morillas - namens Bvlgari. Morillas is geboren op 20 november 1950 in Sevilla, Spanje. Hij is een van de beroemdste neuzen ter wereld en de bedenker van Calvin Kleins beroemde parfum CK One.

Alberto Morillas wist echter al op jonge leeftijd niet dat hij parfumeur wilde worden. Hij studeerde voor het eerst kunst aan de École des Beaux-Arts in Genève. Pas toen hij op 20 jarige leeftijd een interview verliet met de wereldberoemde parfumeur Jean-Paul Guerlain in Vogue realiseerde hij zich waar zijn weg naartoe zou leiden. Vervolgens solliciteerde hij bij smaak- en geurfabrikant Firmenich - ook in Genève.

Ondanks een gebrek aan voorkennis, kreeg Morillas de baan en werkte voor de wetenschappers in het laboratorium. Ze waren vooral onder de indruk van zijn ideeën, zijn enthousiasme en zijn drive en hielpen hem om het vak van parfumerie te leren. Alberto Morillas leert hoe hij de essences voor geuren met bladeren, bloemen en andere speciale plantenextracten kan produceren. Bovendien las hij alle boeken over parfum die hij kon vinden. Hij leerde na verloop van tijd geuren beschrijven - vooral door ze te ruiken.

Uiteindelijk was Morillas klaar om geuren te componeren. De wereldberoemde parfumeur componeerde zijn eerste parfum voor zichzelf. Hij gebruikte zijn verbeelding, intuïtie en neus in plaats van de chemische formules. Ondertussen maakt hij mensen blij met zijn geurcomposities.

Naast Bvlgari Omnia Pink Sapphire heeft hij geuren gemaakt voor onder andere Giorgio Armani, Penhaligon's en Dolce & Gabbana.

Verstrengelde ringen in roze

Bvlgari heeft zich altijd onderscheiden met zijn speciale flacons. Als onderdeel van de Omnia-collectie wordt Bvlgari Omnia Pink Sapphire gepresenteerd in zijn ontwerp. De fles doet denken aan twee met elkaar verweven ringen. De buitenkant van beide "ringen" kreeg de roze kleur. De overige oppervlakken zijn onopvallend zilverkleurig afgewerkt. Alleen Bvlgari is geschreven op beide ringen.

De verpakking is een roze vierkante doos. In het midden staat een rood plaatje met de naam van het parfum. Boven deze foto ziet u de naam van het bedrijf. Onder de vulhoeveelheid - een door en door elegant design.

De fles met de laagste capaciteit van de Bvlgari Omnia Pink Sapphire Eau de Toilettes heeft een andere uitstraling. Deze fles is een handige fles, ook in elegant roze. De vorm van de fles is tamelijk afgerond en heeft niet de karakteristieke in elkaar grijpende ringen. Toch ziet het parfum er zeer elegant uit - ondanks of juist vanwege zijn onverschrokkenheid.

"Durf je ons te volgen?

De reclamecampagne voor Bvlgari Omnia Pink Sapphire gaat over de slogan "Durf je ons te volgen? "Durf je ons te volgen?

Drie prachtige looks: Madison bier, Amanda Steele en Margaret Zhang presenteren Bvlgari Omnia Pink Sapphire, 2018.

De commercial begint met drie jonge vrouwen - een blond en twee brunettes. Ze stralen op terwijl er muziek op de achtergrond wordt afgespeeld. Een model in een blauw-geflambeerde jurk begint verf op het blonde model haar te spuiten. De kleur komt sterk overeen met die van de fles. De jonge vrouwen zetten sieraden op elkaar en dansen door de kamer op de muziek. Het model met het roze haar lacht de camera in voordat alle drie samen een witte trap naar beneden lopen.

In de volgende scène zijn alle drie in een roze cabriolet en rijden langs een weg. Een van de modellen staat in de auto en houdt twee rooklampen in de lucht. De fakkels verspreiden roze rook en wikkelen de auto in een kleurrijke mist. Op het volgende moment wordt duidelijk waar je naar toe wilt.

De drie modellen staan op een eigendom - het is nu nacht. Ze gaan naar het grote huis. Binnen is alles verpakt in het bekende roze. Er is een groot feest aan de gang. De dansvloer is vol drukte en ballonnen drijven op het plafond. Als ze barsten, schieten ze gekleurd poeder in de lucht. De drie modellen zijn keer op keer te zien - ze vieren hun leven en zichzelf. Eindelijk omhelzen ze elkaar en springen in het zwembad van het pand.

De laatste foto van de commercial toont de fles Bvlgari Omnia Pink Sapphire. Op de achtergrond is het zwembad weer te zien. De naam van het parfum en #justdarebulgari staan naast de fles.