Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Paco Rabanne Lady Million Lucky - Sensuele verleiding en glamoureuze euforie

Het heerlijke parfum Paco Rabanne Lady Million Lucky, gelanceerd in 2018, zit vol met sensaties. De innovatieve, zoete en fruitige creatie doet de futuristische modecollecties van het merk eer aan. De geur staat voor zorgeloos lichtheid en moedige joie de vivre. Hij maakt gebruik van verleidelijke geuren in een bewust krachtige intensiteit, volgens het motto "Het leven is een spel".

De opzwepende, euforische topnoot van de geur is voorzien van een bedwelmende explosie van heerlijke zoete frambozen. Alleen zij ontkent de opening en vult deze op een betoverende manier tot de laatste seconde. In het hart van de geur komt de elegante, trotse roos tot zijn recht, die de delicate jasmijn betovert met zijn geaccentueerde sensualiteit. Knapperige hazelnoot met zijn volle aroma zorgt voor gepassioneerde elegantie. De basisnoot van Paco Rabanne Lady Million Lucky viert de verleidelijke joie de vivre en zorgeloze pure sensualiteit. De onweerstaanbare zoetheid van honing wordt aangevuld met een hele waaier van harsachtige aromatische houtsoorten. Cederhout, kasjmier en krachtig sandelhout laten de betoverende intoxicatie van de zintuigen vervagen.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Paco Rabanne Lady Million Lucky is een jong, dynamisch parfum. Het neemt de drager mee naar een geurfeest dat alle zintuigen betovert.

Gezinstraditie voor de samenstelling van exclusieve geuren

De bedwelmende geur Paco Rabanne Lady Million Lucky werd gecreëerd door de ervaren parfumeurs van de parfumfabriek Puig. Het in Barcelona gevestigde bedrijf is nu in de derde generatie familiebezit. Puig, een familiebedrijf, is toegewijd aan expressieve emotionaliteit en een hoge mate van innovatieve creativiteit bij het samenstellen van parfums voor haar edele labels. Speciale aandacht wordt besteed aan de zuiverheid en kwaliteit van de ingrediënten die gebruikt worden in de kostbare geuren.

Puig kan terugvallen op een lange traditie en waardevolle ervaring in de samenstelling van prachtige parfums. Gerenommeerde luxemerken in de parfumindustrie waarderen de samenwerking met de parfumfabrikant, die streeft naar uitbreiding. Andere exclusieve merken zijn overgenomen door Puig zonder hun unieke gezicht te verliezen. Naast Paco Rabanne produceren de laboratoria in Barcelona fascinerende geurcomposities voor glamoureuze merken als Nina Ricci, Jean Paul Gaultier, Prada, Valentino en L'Artisan Parfumeur.

Paco Rabanne Lady Million Lucky werd gecreëerd door een team van internationale meesterparfumeurs. Onder hen bevinden zich Anne Flipo, Béatrice Piquet, Dominique Ropion en Laurent Le Guernec. In de compositie van de geur Paco Rabanne Lady Million Lucky konden ze vertrouwen op de voorganger Lady Million.

Ook in de betoverende geur van 2010 domineert de rijpe, sappige framboos de topnoot van de geur, maar hier ondersteund door frisse accenten van neroli en bittere sinaasappel. In de hartnoot van Lady Million, net als in de Lucky geur, komt een bloemenakkoord naar voren, maar dan in de elegantie van jasmijn samba en delicate oranjebloesem. De zoete, sensuele noot van honing die beide parfums kenmerkt, wordt aangevuld met de aromatische patchouligeur van de meesterparfumeurs. Ondanks verwante bedoelingen zijn beide geuren absoluut uniek.

Een parfum verpakt in een diamant

Paco Rabanne Lady Million Lucky wordt gepresenteerd in een fles die doet denken aan een facetgeslepen diamant. De artistieke kristallen fles, typisch voor de vrouwengeuren van de Million Line, is gemaakt door de beroemde interieurarchitect en ontwerper Noé Duchaufour-Lawrance. Naast artistieke avant-gardistische meubels, vooral voor chique restaurants, maakte de Fransman naam met zijn meesterlijke glas- en kristalontwerpen, waaronder de één miljoen flessen.

De onderkant van de geurfles voor Paco Rabanne Lady Million Lucky is gemaakt van fijngeslepen kristalhelder kristal. Het licht, meerdere malen gebroken door de facetten, sprankelt erin met de delicate goudkleurige geur van water. De kap vormt de bovenkant van de edelsteen. Deze keer glanst het mat-zilverachtig, waarbij het kostbare platina wordt geassocieerd. De naam van de parfumlijn is in reliëf op de lijn aangebracht, de specificatie voor het parfum Paco Rabanne Lady Million Lucky is gemaakt door middel van aangebrachte, glanzende gouden letters. Net als de fles is ook de buitenverpakking in zilver- en goudtinten.

Sensuele verleiding met uitbundige dans

De campagne om de adembenemende geur Paco Rabanne Lady Million Lucky te presenteren werd met relatief weinig moeite uitgevoerd. De spot, die reclame maakte voor Lady Million, de kenmerkende vrouwengeur van de lijn, werd in 2010 bijna onveranderd gebruikt voor de campagne van 2018. Aan het einde van de korte film van slechts een halve minuut is er alleen de hint dat de nieuwe geur Paco Rabanne Lady Million Lucky moet worden ontdekt. Voor de tv-spot in zwart, wit en goud konden de bekende modellen Sophia Ahrens en Jordan Barett worden gewonnen, die zich aan de camera presenteren in een moderne, uitbundige euforische dans.

Hetzelfde geldt voor de printcampagne om de nieuwste Million Lady geur te lanceren. Het presenteert indrukwekkende snapshots van de reclamespot, waarin de parfumflacon is geprojecteerd. Hiervoor richt het label zich op zijn website tot jonge liefhebbers van miljoenen geuren en nodigt hen uit voor een danscursus geïnspireerd door de tv-spot. "Wat is jouw geluksdans" is het motto van de campagne, die erg populair is in de sociale media. De mentor is sterchoreografe Tricia Miranda, die beroemd werd door haar samenwerking met Beyoncé en Gwen Stefani.

De reclamecampagne voor de verleidelijke geur Paco Rabanne Lady Million Lucky is gebaseerd op de oriëntatie van Paco Rabanne. De focus van het avant-garde merk ligt op de fascinerende modecollecties die zorgen voor een sensatie op catwalks over de hele wereld. De kostbare parfums zijn edele accessoires die het karakter van de outfits stijlvol onderstrepen. De unieke geuren van de Million Fragrance Line hebben wereldwijd al een cultstatus bereikt en spreken voor zich.