Lady Million en de zelfbepaalde luxe vrouw
De reclamecampagne Paco Rabanne Lady Million tilt de luxe en glamour van het parfum naar een nieuwe dimensie. Het verhaal van de campagne is even eenvoudig als ingenieus: een echt glamourmeisje laat zien dat ze met een vingerbeweging de Lady Million geur van Paco Rabanne alle luxegoederen kan krijgen.
Of het nu gaat om luxe auto's, designerkleding, hoge hakken, roem of de man van verlangen, met dit parfum komen uw wensen uit als bij toverslag. Het gezicht van de speelse vrouwelijke campagne is de blonde Dree Hemingway, de achterkleindochter van de beroemde auteur Ernest Hemingway. Dree Hemingway, die al op de catwalk heeft gelopen als model voor Givenchy, Calvin Klein en Topshop, is ook het gezicht van de Salvatore Ferragamo parfum campagne voor Attimo, een vrouwengeur gelanceerd in april 2010.
Dree Hemingway, de dochter van actrice Mariel Hemingway en documentairemaakster Stephen Crisman, voltooide een klassieke balletopleiding voordat ze haar passie voor modelleren ontdekte. Daarna volgden eerste filmaanbiedingen die haar nog meer bekendheid gaven.
In 2012 mocht ze haar eerste hoofdrol spelen - het startschot voor een internationale carrière. In maart 2016 werd de jonge actrice in het bekende mannenmagazine ook wel Playmate of the Month genoemd, een nieuwe mijlpaal in haar carrière.
Met de clip adverteert de mooie blonde met een geur die een van de meest populaire geuren voor vrouwen is. De frisse, bloemige en licht sensuele uitstraling heeft de creatie al lang geleden tot een klassieker gemaakt. Wie dit parfum koopt, krijgt ook een stukje luxe waarvan de ingrediënten de zintuigen prikkelen. Een aura met een licht dominante framboos, waardoor de geur iets heel bijzonders en dus onmiskenbaar is.
Later, model Hana Jirickova ook model Hana Jirickova gepromoot de glamoureuze geur.