Lady Million en de zelfbepaalde luxueuze vrouw
De reclamecampagne voor Paco Rabanne Lady Million brengt de luxe en glamour van het parfum naar een nieuwe dimensie. Het verhaal van de campagne is even simpel als geniaal: een echt glamourmeisje laat zien dat ze met de Lady Million-geur van Paco Rabanne alle luxegoederen die ze nodig heeft met een simpele knip van haar vingers kan krijgen.
Of het nu gaat om luxe auto's, designerkleding, hoge hakken, roem of de man naar wie ze verlangt, dit parfum vervult haar wensen als bij toverslag. Het gezicht van de speels vrouwelijke campagne is de blonde Dree Hemingway, de achter-achterkleindochter van de beroemde auteur Ernest Hemingway. Dree Hemingway, die al over de catwalk liep als catwalkmodel voor Givenchy, Calvin Klein en Topshop, is ook het gezicht van de Salvatore Ferragamo-parfumcampagne voor het vrouwenparfum Attimo, dat in april 2010 op de markt werd gebracht.
Dree Hemingway, de dochter van actrice Mariel Hemingway en documentairemaker Stephen Crisman, volgde een klassieke balletopleiding voordat ze haar passie voor modellenwerk ontdekte. Dit werd gevolgd door haar eerste filmaanbiedingen, waardoor ze nog bekender werd.
In 2012 kreeg ze haar eerste hoofdrol - het startsein voor een internationale carrière. In maart 2016 werd de jonge actrice ook nog eens uitgeroepen tot Playmate van de Maand door het bekende mannenblad, wat een nieuwe mijlpaal in haar carrière betekende.
In de clip maakt de mooie blondine reclame voor een geur die een van de populairste vrouwengeuren is. Het frisse, bloemige en licht sensuele aura maakt de creatie al lang tot een klassieker. Wie dit parfum koopt, koopt ook een stukje luxe waarvan de ingrediënten de zintuigen verkwikken. Een aura met een licht overheersende frambozensmaak die het parfum tot iets heel bijzonders en daardoor onmiskenbaar maakt.
Later maakte het model Hana Jirickova ook reclame voor het glamoureuze parfum.