De Carolina Herrera Very Good Girl Glam: Elegant, verleidelijk en extravagant - de sensuele stiletto-geur in een fruitige, oogverblindende nieuwe editie
Haar stiletto-parfumserie Good Girl is net zo extravagant en vrouwelijk als de designermode van Carolina Herrera. Met Carolina Herrera Very Good Girl Glam (2022) voegde de Amerikaanse modeontwerpster een oogverblindende versie toe aan haar parfumeditie: de geur in een roze-zwarte stiletto met gouden hakken viert stijliconen als Renée Zellweger, Lady Gaga en Taylor Swift, die Herrera's mode in de schijnwerpers hebben gezet.
De fruitig-bloemige Carolina Herrera Very Good Girl Glam begint met een elegante topnoot van zwarte kers en bittere amandel om een zacht hart van rozenwater en lelie te onthullen. Zachte bourbon vanille en houtachtig-balsamico vetiver benadrukken de verfijning. Het nieuwe extractieproces voor de kersenrooswatergeur is uniek. Het heeft het mogelijk gemaakt om de nuances van de duurzaam geteelde geuringrediënten zo te vangen dat ze net zo expressief zijn als synthetische akkoorden.
Drie vooraanstaande parfumeurs, Quentin Bisch, Louise Turner en Shyamala Maisondieu, staan achter de compositie. De drie Givaudan neuzen ontwierpen de sprankelende kersengeur in een glitterende stiletto voor vrouwen die joie de vivre uitstralen en niet bang zijn om te bedelen met hun boeket.
Quentin Bisch is gepassioneerd betrokken als producent die, na zijn tijd als assistent van Michel Almairac, schitterende geuren componeerde als Mugler Angel Muse (2016), Jean Paul Gaultier La Belle (2019) en Paco Rabanne 1 Million Elixir (2022). Samen met Louise Turner, die in 2016 de startgeur van de serie ontwierp, het bloemig-zoete Good Girl, creëerde hij in 2021 het fruitig-zoete Very Good Girl. Shyamala Maisondieu, een kosmopoliet uit Maleisië en Londen, was er deze keer ook bij betrokken. De componiste van illustere geuren als Etat Libre d'Orange Charogne (2008), Diesel Only The Brave Wild (2014) en Mademoiselle Rochas (2018) benadrukt haar multi-etnische signatuur. Trouw aan Carolina Herrera's doel om de verschillende facetten van de vrouw in de geur te vangen, stelden de drie hun Carolina Herrera Very Good Girl Glam samen als een spookachtig boeket van donkere en lichte noten, mannelijke en vrouwelijke akkoorden, zoete en wilde attributen.
De reclamecampagne voor Carolina Herrera Very Good Girl Glam was net zo weelderig als de kersenrozewatergeur en de bijbehorende flacon. Geurpartner Puig ensceneerde het via social media als een galareceptie, bekroond door de verschijning van celebrity Karlie Kloss (die al eerder poseerde voor Good Girl en Very Good Girl), dit keer samen met modellen Olivia Vinten, Ash Foo, Precious Lee en Dilone. Samen zwerven ze in de video door de stad om hun kracht en levensvreugde te bewijzen - net als elke vrouw die de sensuele geur draagt.