Campagne met oog voor de essentie
Het populaire merk Carolina Herrera is een merk dat maar weinig parfumfans niet kennen. Vele fans hebben jaren geleden trouw gezworen aan het huis en houden zich nog steeds aan deze belofte. Dit betekent dat ze de voorkeur geven aan de geuren van het huis en blijven genieten van nieuwe creaties zoals het Carolina Herrera CH L'Eau parfum. Maar het betekent ook dat ze het huis en zijn geuren aanbevelen aan vrienden en kennissen.
Klanttevredenheid en de daaruit voortvloeiende mond-tot-mondreclame is nog steeds een van de belangrijkste reclamemiddelen die Carolina Herrera keer op keer gebruikt. Natuurlijk vertrouwt het merk hier niet alleen op. De producten van het bedrijf, en dus ook de Carolina Herrera CH L'Eau geur, worden altijd in het juiste licht gepresenteerd en bekendgemaakt met goed doordachte reclamecampagnes.
Het bedrijf gebruikt zelden bekende namen of gezichten. Terwijl de voorganger vooral werd geadverteerd met motieven die de inspiratiebron van de geur lieten zien - bloemen - is in de campagne voor de nieuwe editie het prachtige model Lily Aldridge te zien. Op de verschillende posters, waarop Aldridge te zien is in een rood zwempak en met een vaste blik, wordt de flacon handig in beeld gebracht - soms door hem buiten beeld midden in het water te plaatsen, soms midden in beeld.
Desondanks richten de motieven zich altijd op de essentie: Aldridge en de fles. Veel decoratie of afleidende attributen zijn volledig weggelaten. De kleur rood springt er ook sterk uit.