Bruno Banani No Limits Man: Het resultaat van een succesverhaal
Bruno Banani No Limits Man heeft een succesvolle geschiedenis: Oorspronkelijk opgericht in 1993 door Wolfgang Jassner en Klaus Jungnickel in de buurt van Chemnitz, Bruno Banani werd al snel een internationaal gerenommeerd modemerk. Tegenwoordig is de mode van Bruno Banani beschikbaar in meer dan 15 landen, waaronder Rusland, China en Australië. Aanvankelijk produceerde Bruno Banani ongebruikelijk designerondergoed voor mannen.
Na verloop van tijd is het assortiment van Bruno Banani uitgebreid met ondergoed voor mannen, mannen en vrouwen en zwemkleding. Bruno Banani horloges, glazen, sieraden, sokken en natuurlijk geuren worden ook onder licentie geproduceerd. Verantwoordelijk voor Bruno Banani's geurassortiment is Cosmopolitan Cosmetics, een dochteronderneming van Wella.
Bruno Banani is een van de best verkochte parfummerken in Duitsland en zowel dames- als herengeuren zijn echte bestsellers. Bruno Banani's geuren staan ook bekend om hun licht asymmetrische en schuine flessen, die zowel onconventioneel en elegant zijn.
Bruno Banani heeft veel verschillende ontwerpers werken aan nieuwe looks en verschillende neuzen het creëren van nieuwe geuren voor het label. Bruno Banani's geurassortiment omvat nu een grote selectie van mannen- en vrouwengeuren die op de markt worden gebracht onder de slogan "Niet voor iedereen".