Twee voor één
Bij de lancering van het eerste mannenparfum in Bruno Banani 2019 worden ook twee reclameclips gelanceerd. De ene heet "In het Lab" en de andere "Voorbij het Lab". Dus "in het lab" en "na het lab".
In de eerste clip komt het beroemde model Patrick Kuan, die zijn gezicht voorziet van bijna alle Bruno Banani mannengeuren, binnen in het, eveneens beroemde, geurenlaboratorium van het label. Daar wordt het door een wetenschapper Bruno Banani Loyal Man besproeid met de geur van. Een andere wetenschapper, die net zo sexy is als haar collega, draait een enorme zandloper met rood zand. Als de klok op is, wordt er een test gedaan om te zien of de geur nog steeds waarneembaar is. Aan het eind zie je Patrick Kuan op een krukje zitten, twee vrouwelijke modellen in klein zwart benaderen hem en hij knipoogt in de camera terwijl de aureool van een engel boven zijn hoofd verschijnt.
In de tweede clip, die na het labo speelt, heeft Patrick Kuan waar hij gaat en staat twee modellen "gelijmd" aan zijn zijde. De clip begint met de klep naar de eerste clip, daarna zit de gewenste man in de auto, de modellen zijn er. De twee schoonheden zijn ook aanwezig als je gewichtheffen of door een deur probeert te lopen. Zittend op de bank grijnst en knipoogt Patrick Kuan in de camera, want ook hier zijn de modellen. Aan het eind zie je de zandloper weer met de verwijzing naar de nieuwe langdurige geur, Bruno Banani Loyal Man .
Zoals altijd speelt het label met clichés en vraagt het je om jezelf niet zo serieus te nemen, want als je om jezelf kunt lachen, ben je oneindig veel aantrekkelijker.