Een boosaardige, verleidelijk vrouwelijke essentie
De commercial voor Bruno Banani Magic Woman visualiseert het geurkarakter van de eau de toilette, die sensualiteit uitstraalt, een ingetogen maar provocerend gevoel heeft en een vleugje exotisch uitstraalt, in sierlijke beelden. Het Oost-Duitse bedrijf heeft Nargis Fakhri gekozen als het gezicht van de campagne. Ze werkt als model en actrice. De Amerikaanse verwierf bekendheid met rollen in Bollywoodfilms. Door haar aantrekkelijke uitstraling, natuurlijkheid en oriëntaalse roots is ze de ideale ambassadrice voor Bruno Banani Magic Woman en is ze in staat om de geur op een aantrekkelijke manier onder de aandacht te brengen.
In de openingssequentie van de reclame stapt Fakhri met wiegende heupen naar de camera toe. Haar armen zijn gekruist achter haar rug, haar hoofd is iets naar beneden gekanteld, maar haar blik is gericht op de kijker. Haar houding straalt zelfvertrouwen uit, terwijl haar wulpse bewegingen haar laten flirten met de kijker. Het volgende shot toont haar in close-up. De hoofdpersoon werpt de camera een kussende hand toe, waardoor een sluier van glitter ontstaat die het scherm in roze baadt. Het flesje Bruno Banani Magic Woman dwarrelt door het beeld tijdens de scènewisseling. Het volgende shot van de reclame wordt vastgelegd in de glazen fles.
Het beeld vervaagt op Narghis Fakhri met twee gespierde torso's. De gezichten van de mannelijke modellen zijn niet te zien. De gezichten van de mannelijke modellen zijn niet zichtbaar. Deze keer spuit ze glitter door haar vingers en kijkt ze brutaal over haar schouder in de camera. Als ze zich volledig naar de kijker draait, krijgt ze felroze duivelshoorns, verwijzend naar de boze smaak van de geurcompositie. De hele advertentie schittert in violette en roze tinten. Het kleurthema verwijst enerzijds naar het ontwerp van de flacon en weerspiegelt anderzijds de verleidelijk vrouwelijke essentie van Bruno Banani Magic Woman.