Een goddeloze, verleidelijk vrouwelijke essentie
De commercial voor Bruno Banani Magic Woman verbeeldt het geurende karakter van het eau de toilette, dat sensualiteit uitstraalt, gereserveerd en provocerend tegelijk is en een vleugje exotisme uitstraalt, in gracieuze beelden. Het Oost-Duitse bedrijf Nargis Fakhri heeft gekozen voor het gezicht van de campagne. Ze is een model en een actrice. De Amerikaan verwierf haar roem door rollen in Bollywood-films. Haar aantrekkelijke charisma, natuurlijkheid en oosterse wortels maken haar de ideale ambassadeur voor Bruno Banani Magic Woman en ze is in staat om de geur te presenteren op een aantrekkelijke manier.
In de openingsvolgorde van de commercial loopt Fakhri met zwaaiende heupen naar de camera toe. Haar armen zijn achter haar rug gevouwen, haar hoofd is licht naar beneden gekanteld, maar haar blik is gericht op de toeschouwer. Haar houding vertaalt zelfvertrouwen, terwijl haar weelderige bewegingen haar laten flirten met de toeschouwer. De volgende instelling laat dit in close-up zien. De hoofdpersoon gooit een kus hand naar de camera, het creëren van een glitter sluier die het scherm dompelt in het roze. Bruno Banani Magic Woman's fles wervelt door het beeld in de verandering van scène. Het volgende shot van de commercial wordt gevangen in de glazen fles.
Ze vervaagt in Narghis Fakhri met twee gespierde bovenlichamen. De gezichten van de mannelijke modellen zijn niet zichtbaar. Deze keer sproeit ze glitter door haar vingers en kijkt over haar schouder de camera in. Als ze zich tot het publiek wendt, krijgt ze felroze duivelhoorns die verwijzen naar de boze noot van de geur compositie. De hele commercial glanst in violette en roze tinten. Het kleurenthema verwijst naar het ontwerp van de fles en weerspiegelt de verleidelijke vrouwelijke essentie van Bruno Banani Magic Woman.