Een reclamecampagne die humor bewijst
De reclamecampagne voor Bruno Banani Made for Men onderscheidt zich duidelijk van andere parfumcampagnes omdat het een van de weinigen is die humoristisch en vermakelijk is. De plek richt zich op stereotypen - en op een zeer charmante manier. De mannelijke hoofdrol wordt gespeeld door model Patrick Khan, wiens uiterlijk ook opvalt door het typische schoonheidsideaal. Kaal en goed getraind, is hij allesbehalve een mooie jongen, maar eerder een sterk personage hoofd die zijn doelen nastreeft met ambitie. Ter plekke wordt hij door twee mooie dames in een strakke zwarte jurk verleid terwijl hij op een stoel zit en ondeugend glimlacht in de camera.
Hij draagt een hondenlabel om zijn nek, net zoals het is bevestigd aan de geur fles. Een van de dames grijpt de plaque en strijkt op zijn borst, terwijl de andere haar hand op zijn schouder legt. De vrouwelijke personages kijken niet in de camera, ze lijken alleen maar ogen te hebben voor het mannelijke model. Aan het eind van de sequentie verschijnt er een heldergele halo op Patrick Khan's kop. Vervolgens wordt de fles uitgestald en zegt een stem van buiten het podium: "Bruno Banani Made for Men - de nieuwe geur voor mannen die zichzelf niet zo serieus nemen".
Deze humoristische elementen parodiëren op de stereotiepe commercials waarin de drager van de geur onmiddellijk onweerstaanbaar wordt. Met Bruno Banani Made for Men moet ieder mens zichzelf kunnen zijn en hoeft geen rol te spelen. Humor, humor en charme zijn voor een man net zo belangrijk als wilskracht en zelfvertrouwen. De verkwikkende geur onderstreept de innerlijke waarden zodat het karakter echt tot zijn recht komt.