Joop, homme sport adverteert met de slogan: "Real Men Score".
De reclamecampagne voor het parfum was net zo dynamisch als de Joop Homme Sportfles. Opvallend is de rechtopstaande poster: Juslin ligt aan de rand van een zwembad. Zijn behaarde, sportieve maar niet overdreven bovenlichaam wordt omkaderd door twee damesbenen die voor hem op sexy stiletto's staan. De bovenrand van de foto eindigt met haar strakke billen, gekleed in een effen zwarte bikinibroek. Het is gedrukt in roze "echte mannen score".
De kleur van het lettertype weerspiegelt het roze van de fles. Water en lucht glanzen in exotisch blauw. De fles is precies te zien in het midden van de onderrand van de foto ter hoogte van de schoenen. Po, look en fles vormen een lijn. Het verdwijnpunt van het beeld is uitgelijnd met de achterkant van het model. Duidelijk een dubbelzinnige en uitdagende, maar elegante presentatie.
Joop promootte in het verleden ook zijn mannelijke geuren met de slogan "echte mannen". De commercial put uit de volheid. Joop huurde voor zijn campagne maar liefst cricketkampioen Chris Bolliet in. Een goed geklede man zit aan zijn bureau en legt uit hoe je het parfum te bevorderen in de taal van de sport. De belanghebbende is hierbij betrokken. Het gaat zo interactief en dynamisch verder. De heer zit in een golfkar en rijdt rond. Tijdens alle scènes cricket termen en woorden van overdrijving zoals "grote" en "grote" vallen.
Reclameposter, -fles en -verpakking verschijnen in fotolijsten of op de achtergrond. De concurrentie trekt de aandacht met een grote boom. Hier is het een kwestie van het imiteren van een klap met de hulp van de smartphone na het bellen met de hotline. De sterkte wordt gemeten en om te winnen is de geur.