Joop, Le Bain heeft geen reclamecampagne nodig.
De tijdloze geur Joop Le Bain heeft geen uitgebreide reclamecampagne, maar Joop Le Bain is een van de meest populaire en succesvolle parfums in de wereld. Er is geen commerciële, alleen reclameposters op de fles. Op een eenvoudige achtergrond van donkerblauw naar blauwzwart, staat de flacon van edelglas, bevochtigd met fijne waterdruppels, alsof u de geur van Joop Le Bain in de badkamer had genomen en naast het dampende warme bad had geplaatst. Pure luxe gemaakt van natuurlijke en kalmerende ingrediënten wordt perfect gepresenteerd op deze manier.
Joop Le Bain Soft Moments - de voortzetting van het succesverhaal. In feite is de klassieke geur zo populair dat deze in 2012 in een licht gewijzigde versie op de markt zal worden gebracht: Joop Le Bain Soft Moments breidt de serie uit met de klassieker uit de jaren tachtig. Net als de originele geur combineert Soft Moments bloemige frisheid met oosterse sensuele vrouwelijkheid. Toch bevat het een aantal andere ingrediënten, die op hun beurt de nieuwe editie een heel eigen karakter geven: orchideeënwater en hennepzaden geven samen een verfrissende topnoot.
De bloemakkoorden in de hartnoot bestaan uit fresia en perzikbloesems en onderstrepen de frisse topnoot. In de basisnoot ronden amber en amyrisch hout het parfum af met een zachte, houtachtige noot. Al met al ziet de Soft Moments er, zoals de naam al doet vermoeden, een beetje zachter en nog kalmer en zorgwekkender uit. De nieuwe editie is niet zo kruidig als de klassieke Le Bain, maar biedt een diepe, sensuele vrouwelijkheid.
De vorm van de fles is identiek aan die van Joop Le Bain, maar de kleur van het lettertype op de fles is zachter lichtblauw, waardoor de fles er nog frisser uitziet dan Le Bain. Net als zijn voorganger uit de jaren tachtig heeft Le Bain Soft Moments geen grote reclamecampagne nodig.