Campagne voor Joop! Go adverteert met dynamische beelden
"Laten we Go! Wereld - hier kom ik. En wat ik wil is plezier!" Een gewaagde jongeman - extrovert en bevrijd van de beperkingen van vorige generaties - tegen de achtergrond van moderne architectuur. Hij lijkt te zweven op een roltrap en trekt als vanzelf de aandacht van een jonge vrouw. Ze kijkt vol ontzag naar hem tot hij spontaan en euforisch tussen de roltrappen door haar kant op "surft", alsof de natuurwetten niet op hem van toepassing zijn.
Hij is een winnaar die alles en iedereen met een glimlach wint. En hij geniet met volle teugen van de vrijheid om te leven zoals hij wil. Met zijn groene overhemd maakt de jongeman bijna brutaal reclame voor de fles Joop! Go en belichaamt hij het uitroepteken tot in de perfectie.
De nieuwkomer in de Joop!-dynastie roept op tot gekte, verbeelding en ongelooflijke energie in zijn reclamecampagne. En dit is precies wat de advertentie op indrukwekkende wijze weerspiegelt: hij is opgenomen in Berlijn - een energieke, onconventionele stad met het imago van een jonge, opkomende metropool. Precies het juiste podium voor een al even onconventionele geur die gemakkelijk kan worden omschreven als het elixer van een echt coole levensstijl.
Een geur voor standvastige mannen met een extreem gevoel voor plezier - jonge mannen die gewoon niet te stoppen zijn en alles op hun beloop laten - altijd klaar om gekke ideeën in de praktijk te brengen. Omdat de Joop! Go man zich nooit laat vervelen en altijd aan de winnende kant van het leven staat, wordt alles wat hem kenmerkt visueel uitgedrukt in de reclamecampagne - opzwepend en sterk.