Little ado over een betoverend liefdesverhaal
De lancering van de Aigner Cara Mia Solo Tu geur vond bijna geruisloos plaats in de eerste weken na de marktintroductie, zonder uitgebreide advertenties. Bij het Duits-Italiaanse designerlabel Aigner, dat zijn hoofdkantoor in Bolzano heeft, zijn deze voorbehouden aan modecollecties in karakteristieke felle kleuren.
Een enkele, artistiek ontworpen foto maakte reclame voor het Aigner Cara Mia Solo Tu parfum bij de presentatie. De flacon is afgebeeld als een levendige lentebloesem omringd door vrolijke dauwdruppels. Een blauwroze glinsterende, delicate achtergrond is bezaaid met bewegende dauwdruppels van verschillende grootte, waarvan sommige hartvormig zijn. Eronder is een fijne leertextuur voelbaar. De fles Aigner Cara Mia Solo Tu staat schuin in de frisse ronde dans. De intense kleur springt onmiddellijk in het oog. De legendarische Aigner -A, gestileerd in de vorm van een klein hoefijzer, siert de bovenrand van de foto. Daaronder onthullen eenvoudige zwarte letters de merknaam. Onderaan de afbeelding vatten twee woorden op indrukwekkende wijze het karakter van de geur samen: The Lovestory.De reclamefoto confronteert de kijker met een indrukwekkend stilleven vol tederheid, vrolijke vrolijkheid, passie en elegantie, alsof er nooit een einde komt aan de liefde en de lente.
De andere twee geuren van Cara Mia werden op een vergelijkbare spaarzame manier in de markt gezet. De fotoreeksen tonen het parfumflesje te midden van een pioenroos in volle bloei en een jong verliefd stel met het flesje van het desbetreffende parfum in de hand. De kleuren roze en dieprood zijn Aigner 's favoriete kleuren voor modecollecties en accessoires. De antiekrode kleur is een handelsmerk geworden van het exclusieve Aigner-label. Het is een liefdesverklaring van het merk aan zijn geboorteland Toscane en de Toscaanse rode wijn Chianti Classico.