Zelfverzekerd, maar niet arrogant
Het gezicht van de reclamecampagne voor Aigner First Class is de Duitse zanger en acteur Tom Beck. Hij belichaamt perfect de doelgroep van het parfum. Hij is een aantrekkelijke en gemakkelijke jongeman waar vrouwen graag naar kijken als ze langs hem lopen. Hij is sterk en zelfverzekerd, maar zeker niet arrogant. Hij wordt omringd door een extreem charismatische uitstraling die erg aantrekkelijk is voor de dames. Tom Beck is ook erg ingetogen, wat hem bijzonder onweerstaanbaar maakt. De promotieposter voor Aigner First Class toont Tom Beck in een elegant donker pak met een reistas nonchalant over zijn schouder. Op de achtergrond zijn een privéjet en een luxe auto te zien. Ondanks zijn nonchalance laat een man als Tom Beck het niet na om eerste klas te reizen.
Al meer dan 40 jaar staat Aigner bekend als een elitair, klassiek Duits merk. Dit omvat vier productgebieden, namelijk leer, accessoires, mode en geuren. Aigner is erkend en aanwezig in meer dan 40 landen wereldwijd. Aigner verkoopt luxe tassen, exclusieve accessoires en kostbare geuren geïnspireerd door Etienne Aigner en op de markt gebracht door Designer Parfums. De filosofie van Aigner omarmt duurzame waarden, uniek vakmanschap en eeuwenoude tradities. Dit is waar het beroemde Aigner hoefijzervormige logo voor staat. Dit is precies waarom de geuren van het bedrijf zo succesvol zijn, zowel voor mannen als vrouwen. Met zijn hoogwaardige ingrediënten en materialen is de Aigner First Class geur ook een symbool van perfectie en voldoet hij aan de wensen van de meest veeleisende klanten. Het Huis van Aigner combineert moderne klassiekers zoals Pour Femme of Starlight met nieuwe elegante geuren zoals Aigner First Class of Aigner Debut. Alle geuren stralen luxe, aantrekkingskracht en zelfvertrouwen uit.