"Ik ben geen lippenstift"
De hoofdpersoon van de reclamecampagne voor Cacharel Yes I Am Pink First was, net als voor Yes I Am, de Britse zangeres Izzy Bizu. Ze werd vergezeld door andere meisjes die in hun video's andere verhalen vertellen: de Spaanse actrice Maria Pedraza, blogger en model Sara Hellen en de Franse danseres Jessica Errero. In de clips die via Facebook en op telewinkelkanalen worden uitgezonden, vertellen Izzy en haar metgezellen verschillende verhalen: "Ik ben geen lippenstift" is een van hun motto's, dat doet denken aan Britney Spears' "Ik ben geen meisje". Of ze nu roze ijsjes halen, in een roze jeep stappen of Izzy op een roze bank ploft: "Think Pink!" is altijd haar levensmotto. "Ik ben sterk. Ja dat ben ik." "Ik ben speels. Ja dat ben ik," zijn andere boodschappen. "Ik ben geen lippenstift: ik ben een nieuwe geur! Is de slogan van de lancering.
Izzy Bizu, een singer-songwriter met Ethiopische roots, scoorde haar eerste hit "White Tiger" met haar debuutalbum A Moment of Madness op 23-jarige leeftijd. Bizu, echte naam Isobel Beardshaw, werd gekozen als het gezicht van de campagne om "de groeiende onafhankelijkheid en kracht van de generatie jonge vrouwen te belichamen", aldus Cacharel.
Om de lancering van de geur Yes I am Pink First te vieren, organiseerde Cacharel een groots super-evenement in Madrid met de hoofdrolspeelsters van de advertenties, bloggers en beroemdheden. Djane Natalia Ferviús transformeerde de ruimte in een roze gekleurde magische popzaal, verdeeld in vier sets die de belangrijkste kenmerken van Cacharel Yes I am Pink First vertegenwoordigden: zoet, cool, sterk en speels. Roze neonlichten, cocktails, kleurrijke popcorn en veel suikerspinnen zorgden voor plezier en sfeer, net als dansen en foto's, armbandbedels, een beautyruimte en veel geuren.