Roberto Cavalli Uomo Zilveren Essentie - de campagne
Een jaar na de introductie van de trendsettende mannengeur lanceerde Roberto Cavalli Uomo, het Italiaanse modehuis van ontwerper Roberto Cavalli, in 2017 de fles Roberto Cavalli Uomo Silver Essence als exclusieve gelimiteerde oplage. De nieuwe mannengeur is volledig in lijn met het concept, de inspiratie en de geest van Uomo.
Roberto Cavalli's parfum Uomo Silver Essence is een moderne, heldere versie van de eerste parfum. Deze mannengeur belichaamt en onderstreept olfactorisch een zeer specifieke holistische levensstijl. Het leven als een zeer spannende reis en een pad waarop iedereen moet hun persoonlijke sporen en individuele kenmerken te laten. Centraal in deze inspiratie staat de moderne Cavalli-man, die vrij in zijn hart blijft, vrolijk, zelfverzekerd, zelfverzekerd, nonchalant, betrouwbaar en sterk van karakter in elke levenssituatie authentiek en waarheidsgetrouw. Het ziet er aantrekkelijk en elegant uit zonder enige arrogantie. Een echte elegantie en een natuurlijke charme die van binnenuit uitstraalt, zodat de Cavalli-man nooit hoeft te doen alsof. Geassocieerd met de muziek, is hij in perfecte harmonie met zijn leven door middel van zijn eigen ritmes en melodieën.
Deze aantrekkelijke charismatische persoonlijkheid, natuurlijke elegantie en inspiratie van het parfum Roberto Cavalli Uomo Silver Essence vertegenwoordigt in de reclamecampagne het Franse model Félix Gesnouin, die ook perfect de belichaming is van Roberto Cavalli Uomo. Uitgangspunt is een luxueus Italiaans palazzo, ondergedompeld in het "zilveren" licht van de dageraad en omgeven door stilte. Een moment van rust en ontspannen sereniteit. Precies het moment voor een muziekkunstenaar om een nieuwe compositie te maken. Aan de piano bewegen zijn handen over de toetsen en spelen een melodie. De villa is plotseling gevuld met ritmische muziek, vrienden, bruisend leven, kunst, passie en vreugde.