Een prominent gezicht voor een opwindende geur - de reclamecampagne
De campagne voor het vrolijke vrouwenparfum Roberto Cavalli Just Cavalli is voornamelijk gebaseerd op indrukwekkende printadvertenties met een sterrencast. Een bijbehorende tv-reclame met veel jeugdige, soms avant-gardistische flair promoot daarentegen de hele Just Cavalli-collectie en focust op de zeer trendy mode. Het parfum neemt de rol aan van een stijlvol accessoire dat het charisma van de iconische garderobe effectief benadrukt.
Voor de succesvolle printcampagne voor de lancering van Roberto Cavalli Just Cavalli werd het begeerde model Georgia May Jagger aangetrokken. De dochter van Rolling Stones-zanger Mick Jagger en Amerikaans supermodel Jerry Hall debuteerde bij Chanel en maakte naam met campagnes voor luxemerken als Louis Vuitton, Versace, Marc Jacobs, Miu Miu en Thierry Mugler. Voor Roberto Cavalli Just Cavalli werd Georgia May Jagger geënsceneerd door Mario Sorrenti, een Amerikaanse fotograaf en regisseur die opzien baarde met foto's van ongeklede modellen in Vogue.
Voor de advertenties voor Roberto Cavalli Just Cavalli poseert de getuige bijna ontkleed en wulps. Ze ligt op een glad, vloeiend laken en is alleen gekleed in een strakke broek van slangenleer, het handelsmerk van het label Roberto Cavalli. De "Just" letters in zachtroze, ook in slangenleren design, bedekken het verder ongeklede bovenlichaam van het model op de zwart-wit foto. Het glinsterende roze en gouden flesje van de buitengewone vrouwengeur Roberto Cavalli Just Cavalli voegt meer kleur toe aan het tafereel. Het springt meteen in het oog op de voorgrond van de foto, net als de letters met de naam. Andere fotoseries beperken zich tot de onopgesmukte afbeelding van de flacon en de buitenverpakking, die ook in een slangenleren design wordt gepresenteerd.