Een prominent gezicht voor een opwindende geur - de reclamecampagne
De campagne voor het vrolijke vrouwenparfum Roberto Cavalli Just Cavalli is vooral gebaseerd op indrukwekkende printadvertenties met sterrencast. Een bijbehorende tv-spot met veel jeugdige, soms avant-gardistische flair, maakt daarentegen reclame voor de hele Just-Cavalli-collectie en legt de nadruk op de zeer trendy mode. Het parfum neemt de rol aan van een stijlvol accessoire dat de uitstraling van de cultgarderobe effectief onderstreept.
Voor de succesvolle printcampagne voor de presentatie van het bedrijf Roberto Cavalli Just Cavalli kon het begeerde model Georgia May Jagger worden overgehaald. Als dochter van Rolling Stones zangeres Mick Jagger en US supermodel Jerry Hall debuteerde ze met Chanel en maakte ze naam met campagnes voor luxemerken als Louis Vuitton, Versace, Marc Jacobs, Miu Miu en Thierry Mugler. Voor Roberto Cavalli Just Cavalli Georgia May werd Jagger geënsceneerd door Mario Sorrenti, een Amerikaanse fotograaf en regisseur die met foto's van uitgeklede modellen in Vogue voor opschudding zorgde.
Voor de advertenties om de getuigenis bijna omhuld en wulps te Roberto Cavalli Just Cavalli poseren. Het ligt op een vloeiend laken en is alleen gekleed in een strakke broek van slangenhuid, het handelsmerk van het labelRoberto Cavalli . Het opschrift "Just", ook in slangenlederdesign, is in zachtroze en bedekt het anders uitgeklede bovenlichaam van het model op de zwart-witfoto. De roze en gouden glinsterende fles van de buitengewone vrouwengeur Roberto Cavalli Just Cavalli geeft meer kleur aan het tafereel. Het wordt meteen een blikvanger op de voorgrond van de foto, net als de letters met de naam. Andere fotoseries beperken zich tot de onopgesmukte presentatie van de flacon en de buitenverpakking, die ook een slangenleren ontwerp heeft.