Escada Flor Del Sol - De reclamecampagne spreekt voor zich
De reclame van Escada Flor Del Sol duurt slechts zeven seconden. De camera toont een trap voor een fel oranje-gele muur waarop een kitscherig uitziend vlammend hart met een oog te zien is. Op het hart staan de woorden "Escada ". Terwijl alle producten uit de Escada Flor Del Sol lijn, verschillende maten parfum en douchegel, achter elkaar op de treden verschijnen, kijkt het oog heen en weer over de muur.
Naast deze zeer gereduceerde, zij het kleurrijke plek, zijn er ook advertenties voor het parfum. Ze tonen het flesje omringd door verschillende Mexicaanse verzamelobjecten, zoals Dia de los Muertos poppen, flamingo's, beschilderde houten paarden en hoofden, cactussen en kleurrijke wollen kwastjes.
De afbeelding impliceert dat de eigenaar van het parfum het tot haar vakantieherinneringen aan een heerlijke tijd in Mexico rekent, terwijl een tweede advertentie een soortgelijke structuur heeft en het flesje op een muursokkel toont, omringd door verschillende muurornamenten, ook uit Mexico. Deze bevatten ook skeletten van Dia de los Muertos of vlammende harten uit het diep katholieke land.
Op het karton van de fles staan ook kleurrijke, schijnbaar met de hand getekende motieven uit het dagelijks leven in Mexico op een geeloranje achtergrond. Naast het vlammende hart zijn er een bloeiende cactus, een gitaar en rammelaars.
De hele reclamecampagne van Escada Flor Del Sol verwijst naar de feestdagen en heeft het veelzijdige Mexico als voorbeeld. Naast prachtige stranden biedt het land kleurrijke steden, exotische historische bezienswaardigheden, stevig eten, levendige muziek en levensvreugde in alle opzichten. Escada Flor Del Sol vangt deze sfeer en transporteert het naar ons alledaagse Europese leven.