De flacon van John Varvatos Oud staat tegen een middernachtzwarte achtergrond, die vervaagt met de achtergrond en de verbeelding de vrije loop laat. Een geur als deze heeft geen grootschalige reclamecampagne nodig of een bekend gezicht dat staat voor de betoverende geur die voor zichzelf spreekt. Elke man kan zijn eigen verlangens als doel nemen en zichzelf omringen met een fris, mannelijk en uniek aura. Vrouwen zullen dol zijn op het gouden aura en de compositie van luxe en pure mannelijkheid waarderen, zodat John Varvatos Oud de dromen van mannen vervult en hen in het middelpunt van elke situatie plaatst.
Het leven is een netwerk van omstandigheden, situaties en dromen, lijkt de flacon over te brengen, en voldoet daarmee precies aan de smaak die van de moderne man een stijlicoon maakt zonder zijn wortels en duidelijke doelen te vergeten. Of hij nu zaken doet of op zoek is naar de vrouw van zijn dromen, geen pad is te ver en geen doel onbereikbaar, hij geeft zich over aan de geur en laat zich leiden door zijn intuïtie en de kracht van zijn emoties. Mannendromen worden niet gecreëerd door een picturale weergave van emoties of een reclamegezicht, maar door het mysterieuze en mystieke, wat wordt benadrukt en gevierd in de John Varvatos Oud reclamecampagne.