Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
Filter merkwinkel
Filter actief
Alles verwijderen
naar de merkwinkel

Productsoort +

prijs +

10 70
toepassen
vandaag tot-7%1
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Guess Iconic Men

De geur +

Guess Iconic Men - Een expressieve geur

Guess Iconic Men is een geurreeks die eau de toilette en deodorant omvat. Beide hebben een kruidige, frisse fougèregeur. Mandarijn, Szechuanpeper en zwarte peper openen de geur met kruidige, licht prikkelende en subtiel fruitig-frisse noten. Dit begin zet meteen de standaard voor deze geur, die kracht en energie geeft. Scharlei en roosgeranium vormen een bloemig-kruidige hartnoot, die groene, wrange en kalmerende elementen krijgt door maté thee. In de basisnoot ontvouwen labdanum, leer en vetiver een leerachtige, harsachtig-zoete en groene geur. Deze opvallende geur uit 2025 past bij alle mannen die hun eigen weg willen gaan en hun uniekheid willen benadrukken met een frisse, kruidige geur.

Guess Iconic Men valt op door zowel de warme, heldere gouden vloeistof als het extravagante ontwerp. De heldere, hoogglans gepolijste kubus met afgeronde hoeken is in het midden omwikkeld met een bruine leren riem. Het glas loopt op dit punt taps toe zodat het leer gelijk ligt met de fles. Hierdoor ligt de fles comfortabel in de hand. Een gouden "G" dient als riemgesp, met de merknaam gegraveerd op de basis. De kubusvormige dop is ook versierd met bruin leer. Hij zit op een gouden flessenhals. Het ontwerp is extravagant en harmonieus, net als de geur.

Claude Dir en Gino Percontino werken allebei bij geur- en smaakfabrikant Mane. Samen ontwikkelden ze Guess Iconic Men. Claude Dir is een bekende parfumeur die heeft gewerkt voor merken als Tom Ford (Extreme), Hugo Boss (Hugo Energise) en Britney Spears (Curious). In 2016 ontving hij de Lifetime Achievement Award van de American Society of Perfumers voor zijn uitgebreide prestaties. De Amerikaan Gino Percontino studeerde eerst biologie en daarna een opleiding bij Robertet. Zijn populairste creaties zijn Cheirosa '76 van Sol de Janeiro, Agar Wood van Dunhill en Free Wave for Him van Hollister.

De reclame voor Guess Iconic Men bevat foto's van de fles en de verpakking. De verpakking volgt het ontwerp van de fles, maar is over het algemeen middelbruin van kleur. Deze twee elementen staan tegen een grijze achtergrond die de warmte en uitstraling van de fles en verpakking benadrukt. Op dezelfde manier komt de geur van Iconic Men helder en sterk over in een alledaagse omgeving.

Parfümeur:
Claude Dir, Gino Percontino, Mane
Jaar van uitgave:
2025
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten