Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
Filter merkwinkel
Filter actief
Alles verwijderen
naar de merkwinkel

Productsoort +

prijs +

10 61
toepassen
vandaag tot-58%1
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Guess Uomo

De geur +

Fris, dynamisch, elegant - de moderne klassieker Guess Uomo

Fris, dynamisch en absoluut schoon - dat is Guess Uomo. De fijne mannengeur van het Amerikaanse modehuis inspireert met zijn exclusieve samenstelling, die vrij klassieke ingrediënten en geurnoten op een nieuwe en moderne manier herinterpreteert.

Dit unieke parfum begint met een fruitige, kruidige topnoot. Scherpe grapefruit, exotische, warme kardemom en delicate lavendel smelten samen tot een heerlijke melange. In de hartnoot ontwikkelt zich het onmiskenbare aroma van saffraan, zachtjes omringd door een intense nuance van salie en een bloemig akkoord van roosgeranium. Donkere houtsoorten, benzoë en amber maken de moderne, dynamische geur compleet en geven deze een aangename diepte en subtiele elegantie.

De stimulerende maar onopvallende samenstelling maakt Guess Uomo een ideale geur voor elke dag die verrassend veelzijdig is. Op kantoor, tijdens een vergadering, op een bijeenkomst met vrienden of zelfs op een romantische date - de zuivere geur slaat in elke situatie een uitstekend figuur.

Schijnbaar speels slaagt de exclusieve Guess Uomo erin om klassieke elementen op een geheel nieuwe, moderne manier te interpreteren, waardoor een opwindende geur vol lichtheid en dynamiek ontstaat. Dit concept wordt ook weerspiegeld in het ontwerp van de flacon. De flacon fascineert door de ongewone vorm en het eenvoudige, tijdloos elegante ontwerp in zwart en wit. mDe flacon is gemaakt van kristalhelder glas van hoge kwaliteit, dat doet denken aan een klassiek whiskyglas met zijn opvallende reliëfstructuur aan de zijkanten. Het zwarte etiket is zeer centraal op de voorkant van de fles geplaatst en draagt de eenvoudige letters " Guess Uomo Est. 1981". De zwarte sproeikop met zijn brede en platte vorm draagt bij aan de unieke uitstraling van de flacon en maakt het een absolute blikvanger in elke parfumcollectie.

Voor de creatie van Guess Uomo wist het Amerikaanse label de ervaren parfumeur Linda Chinery te strikken. De Amerikaanse werkt al sinds 2002 in de parfumerie en werkt tegenwoordig als senior parfumeur bij Takasago International, een groot Japans bedrijf dat geuren en smaken produceert. Chinery studeerde aan de gerenommeerde Northwestern University in de VS en kon direct na haar afstuderen aan de slag bij Wessel Fragrances, waar ze zes jaar werkte. Daarna stapte ze over naar Ungerer & Company en uiteindelijk naar Takasago. Ze werkt voornamelijk met Amerikaanse merken en heeft al geuren gecreëerd voor Hollister, Abercrombie & Fitch en natuurlijk Guess.

De fusie van klassieke schoonheid en moderne lichtheid loopt als een rode draad door de geur en het exclusieve flaconontwerp. En de reclamecampagne voor de Guess Uomo haakt ook in op dit concept. De korte commercial toont een groep jonge, knappe mannen die genieten van een spannende avond in het casino. De klassieke, elegante pakken met vlinderdas en gilet geven de jonge mannen een traditionele look, die echter gekruid wordt met moderne accessoires en haarstyling. De juxtapositie van traditie en moderniteit wordt geperfectioneerd door de beeldtaal en de achtergrondmuziek. De spot is in klassiek zwart-wit gehouden, maar met een rockende muzikale achtergrond.

Kopnoten:
Grapefruit
Kardemom
Lavendel
Hartnoten:
Salie
Safran
roosgeranium
Basisnoten:
donker hout
Benzoë
Amber
Parfumeur:
Linda Chinery
Jaar van uitgave:
2022
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten