Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
Filter merkwinkel
Filter actief
Alles verwijderen
naar de merkwinkel

Productsoort +

prijs +

9 60
toepassen
vandaag tot-36%1
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Guess Uomo

uitverkocht producten +

De geur +

Fris, dynamisch, elegant - de moderne klassieker Guess Uomo

Guess Uomo is fris, dynamisch en absoluut schoon. De fijne mannengeur van het Amerikaanse modehuis is verrukkelijk met zijn exclusieve samenstelling, die klassieke ingrediënten en geuren op een nieuwe en moderne manier interpreteert.

Deze unieke geur opent met een fruitige, kruidige topnoot. Scherpe grapefruit, exotische, warme kardemom en delicate lavendel smelten samen tot een heerlijke mix. De hartnoot ontwikkelt het onmiskenbare aroma van saffraan, dat zachtjes wordt omringd door een intense nuance van salie en een bloemig akkoord van roosgeranium. Donkere houtsoorten, benzoë en amber maken de moderne, dynamische geur compleet en geven deze een aangename diepte en subtiele elegantie.

De stimulerende maar onopvallende samenstelling maakt Guess Uomo een ideale geur voor elke dag die verrassend veelzijdig is. Op kantoor, tijdens een vergadering, met vrienden of op een romantische date - de zuivere geur slaat in elke situatie een uitstekend figuur.

Het exclusieve Guess Uomo weet op speelse wijze klassieke elementen op een geheel nieuwe, moderne manier te interpreteren, waardoor een opwindende geur vol lichtheid en dynamiek ontstaat. Dit concept wordt ook weerspiegeld in het ontwerp van de flacon. De flacon maakt indruk met zijn ongewone vorm en zijn eenvoudige, tijdloos elegante ontwerp in zwart en wit. mDe flacon is gemaakt van kristalhelder glas van hoge kwaliteit, dat doet denken aan een klassiek whiskyglas dankzij de opvallende reliëfstructuur aan de zijkanten. Het zwarte etiket bevindt zich in het midden van de voorkant van de fles en draagt de eenvoudige letters "Guess Uomo Est. 1981". Met zijn brede en platte vorm draagt de zwarte spraykop bij aan de unieke uitstraling van de flacon en maakt het een absolute blikvanger in elke parfumcollectie.

Het Amerikaanse label heeft de hulp ingeroepen van de ervaren parfumeur Linda Chinery om Guess Uomo te creëren. De Amerikaanse werkt sinds 2002 in de parfumerie en is nu Senior Parfumeur bij Takasago International, een groot Japans bedrijf dat geuren en smaken produceert. Chinery studeerde aan de gerenommeerde Northwestern University in de VS en kon direct na haar afstuderen een baan krijgen bij Wessel Fragrances, waar ze zes jaar werkte. Daarna stapte ze over naar Ungerer & Company en uiteindelijk naar Takasago. Ze werkt voornamelijk met Amerikaanse merken en creëerde al geuren voor Hollister, Abercrombie & Fitch en natuurlijk Guess.

De fusie van klassieke schoonheid en moderne lichtheid loopt als een rode draad door de geur en het exclusieve flaconontwerp. En ook de reclamecampagne voor Guess Uomo haakt in op dit concept. De korte reclame toont een groep jonge, knappe mannen die genieten van een spannende avond in het casino. De klassieke, elegante pakken met strik en gilet geven de jonge mannen een traditionele look, die wordt gekruid met moderne accessoires en kapsels. De juxtapositie van traditie en moderniteit wordt geperfectioneerd door de beeldtaal en de achtergrondmuziek. De advertentie is klassiek gehouden in zwart-wit, maar wordt begeleid door rockende muziek.

Basisnoten:
Parfümeur:
Linda Chinery
Jaar van uitgave:
2022
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten