Lang verhaal kort: een klassieker in de modewereld
Abercrombie & Fitch is een klassiek modebedrijf met een lange traditie. De eerste winkel van het merk werd in 1892 geopend door David Abercrombie en richtte zich op de verkoop van sport- en excursiemateriaal. Pas in 1907, met de verkoop van het bedrijf aan Ezra Fitch, veranderde het assortiment en omvatte het niet alleen Chinese gezelschapsspellen, maar ook dameskleding, waar Abercrombie & Fitch vandaag de dag nog steeds beroemd om is. Sinds 1988 richt het assortiment van het bedrijf zich ook bewust op jonge klanten met een sportieve, casual stijl.
Het parfum Abercrombie & Fitch Fierce, dat voor het eerst werd uitgebracht in 2002, past ook helemaal in deze geest. De elegante geur werd gecreëerd door drie gerenommeerde parfumeurs: de Franse parfumeur Christophe Laudamiel heeft naam gemaakt als voorzitter van de non-profit parfumacademie DreamAir naast parfums voor gevestigde merken als Estée Lauder, Ralph Lauren, Burberry, Tom Ford, Michael Kors en Tommy Hilfiger.
De dromerige parfumeur Bruno Jovanovic voegt zich bij de lijst van grote parfumeurs zoals Pierre Bourdon, Jean-Claude Ellena, Edouard Flechier, Olivia Giacobetti, Dominique Ropion en Maurice Roucel dankzij zijn samenwerking met het gerenommeerde parfumhuis Frédéric Malle.
De ervaren parfumeur Carlos Benaïm, die ook samenwerkt met Frédéric Malle, completeert het trio parfumeurs dat Abercrombie & Fitch Fierce heeft ontworpen voor het bedrijf.
De nieuwe reclamecampagne van het parfumwater is perfect in lijn met de lang gevestigde waarden van Abercrombie & Fitch - de geuren van het mode-icoon worden gekenmerkt door het feit dat ze hun karakter niet meteen prijsgeven. Hun aroma heeft wat tijd nodig om in te werken. Maar als ze eenmaal volledig onthuld zijn, zijn ze betoverend. De karaktervolle Abercrombie & Fitch Fierce volgt ook dit patroon. Om de inspirerende persoonlijkheden van de nieuwe reclamecampagne "Face your Fierce " te ontdekken, moet je achter de façade kijken - net zoals het bekende modebedrijf altijd heeft gepredikt in haar geuren.
Abercrombie & Fitch heeft zijn imago verdiend met veel tijd en geschiedenis. Vandaag de dag staat het mode-icoon voor uniciteit en verschil voor jong en jong van hart - in haar trendy kleding en niet in de laatste plaats in haar verleidelijke geuren zoals de heerlijk geurende Abercrombie & Fitch Fierce.