Een eenvoudige foto zegt meer dan duizend advertenties
Het merk Jaguar staat als bijna niets anders voor luxe en hoge kwaliteit. Dat geldt ook voor de mannengeur Jaguar Classic Gold. Het werd in 2012 gelanceerd en maakt niet alleen indruk met zijn elegante gouden kleur, maar ook met de bovengemiddelde levensduur van de zoete en fruitige geur. Edele elegantie is het motto van het merk en daarom is de reclame voor Jaguar Classic Gold vrij ingetogen vormgegeven. Jaguar is zich terdege bewust van de impact van zijn naam en daarom staat de Jaguar Classic Gold-flacon natuurlijk in het middelpunt.
Eén foto toont een witte Jaguar XKR-S cabriolet die met hoge snelheid rijdt, met de flacon met de gouden vloeistof en de gouden dop op de voorgrond. Jaguar Classic Gold drukt de ultieme luxe en tijdloze elegantie uit waar het merk voor staat en doet iedereen zuchten van verlangen. Afgezien van deze afbeelding, die ook op de website van het label staat, zie je alleen gouden verpakkingen en de gouden geur. Niet alleen visueel, maar ook olfactorisch maakt het parfum meteen indruk met zijn geur, duurzaamheid en veelzijdigheid. Jaguar Classic Gold past altijd, net zoals een Jaguar altijd overal een mooi figuur slaat.
De geur is gecreëerd voor zelfbewuste mannen die hun mannelijkheid ook in een mannelijke geur tot uitdrukking brengen en die zich niet verstoppen of klein spelen. De aanwezigheid van de eau de toilette is duidelijk waarneembaar, dynamisch en heerlijk harmonieus. En omdat hij zo veelzijdig is, heeft Jaguar geen specifiek gezicht - iedereen moet de geur immers kunnen dragen. Jaguar Classic Gold is een uitbreiding van de Classic-lijn, die in 2002 werd gelanceerd met Jaguar Classic. Het omvat nu zeven verschillende herengeuren.