Baldessarini Ultimate overtuigt met een sensuele en verleidelijke clip
Mooie gezichten en memorabele motieven zijn de beste manier om geuren te presenteren. Het gerenommeerde modehuis Baldessarini gebruikt deze strategie ook in zijn reclamecampagnes. Enkele van de bekendste namen die het merk tot nu toe hebben geholpen succes te boeken, zijn acteur en auteur Aiden Shaw en mannelijk topmodel Baptiste Giabiconi.
Maar om de geur Baldessarini Ultimate vakkundig onder de aandacht te brengen, schakelde het bedrijf een minder bekende testimonial in wiens uitstraling des te opvallender en gedenkwaardiger is: het is het Duitse mannelijke model Michael Pichler die Baldessarini's elegante geurcampagne promoot, zowel op de posters als in de sensueel verleidelijke reclameclip.
Vooral de advertenties barsten van de erotische momenten. Het gezicht van de advertentie, Pichler, wordt ondersteund door een mooie vrouw die zich volledig aan hem en dit unieke mannelijke parfum geeft. Op de poster staat echter alleen de man uit Koblenz, geboren in 1977, in een elegant zwart pak voor een goudbruine skyline. De flacon staat op de voorgrond.
De campagneslogan past ook bij de geur. Hij luidt: Time For Ultimate Moments (tijd voor ultieme momenten). Een passende omschrijving voor een geur die verrast met zijn steeds veranderende nuances en een samenspel is van verkwikkende frisheid en opvallende warmte.