Beperkt en reclame?
Dat klopt niet met elkaar. Nog afgezien van het feit dat Atkinsons in een competitie speelt waarin reclame geen rol speelt. Zeker niet als het gaat om limited edition geuren zoals de legendarische en exclusieve Atkinsons Gold Fair in Mayfair. Er zijn slechts 2000 flesjes in de wereld en dat is het, om het kort te zeggen. Want hoewel de vraag naar deze geur al een jaar na de release enorm is, weigert Atkinsons standvastig om nog een editie uit te brengen.
De Atkinsons Gold Fair in Mayfair geur is iets heel speciaals, voor heel speciale gelegenheden. Met zijn oriëntaalse noten is de geur eigenlijk geïnspireerd op de buurt in Mayfair, die even exclusief als internationaal is. Het label is erin geslaagd om alle luxe waar het merk Atkinsons voor staat uit te drukken, niet alleen in de buitengewone muren van de boetiek in Mayfair, maar ook in deze geur.
Net zoals de kunstenaar Christopher Jenner de indruk van vloeibaar goud overbrengt met de muren van de boetiek, brengt het hele concept, van de flacon tot de geur tot het etui en de gelimiteerde editie, niets anders over dan de echte luxe van het mooie, het buitengewone en het zeldzame. Iedereen die Atkinsons Gold Fair in Mayfair draagt, kent de speciale aard van dit parfum, dat gericht is op zowel mannen als vrouwen. En deze mensen gaan niet af op wat er in de advertenties wordt beloofd. Atkinsons Gold Fair in Mayfair doet geen beloftes, maar komt ze na zonder ze ooit gezegd te hebben. Dit bijzondere parfum voelt zich thuis in het koude seizoen, vooral rond de feestdagen.