Rozen die in brand staan
Amouage is een exclusief luxelabel met parfums in het hogere prijssegment. Er wordt zelden geadverteerd en als dat wel gebeurt, is het meestal een weelderige film. Met Amouage Rose Incense slaat het label echter een nieuwe weg in en lanceert het een gefilmde campagne.
Een felrode achtergrond draagt de naam van het label en de geur, Amouage Rose Incense, in zwart. Er verschijnt een roze roos, waarvan de beelden uit een oude, gebrekkige film lijken te komen. De roos bloeit, gevolgd door een knip naar brandend papier. Dan barst de roos in vlammen uit en verschijnt het rode flesje Amouage Rose Incense. Vlokken sintels worden weggeblazen, net als de tere rozenblaadjes. Ze dwarrelen door de lucht, het haar op één arm staat overeind, opnieuw de roos en het brandende papier, dit keer een bedrukte boekpagina. De brandende roos verschijnt ook weer, gevolgd door drie rode kolven. Dan lijkt de film achteruit te branden en verschijnt de naam Amouage.
De beelden zijn indrukwekkend, gedenkwaardig en symboliseren ook de luxe van het label. Het is gewoon niet nodig om sterren uit film, televisie, sport of muziek in te huren. Mensen herkennen de kwaliteit van Amouage, die niet alleen tot uiting komt in de enorme levensduur en sillage, maar ook in de exclusiviteit. De eaux de parfums van het Omaanse merk zijn altijd iets bijzonders en zijn gericht op alle mensen die geen genoegen nemen met het gewone. Ze hebben een geheel eigen stijl en volgen geen trends, maar zetten ze zelf in. De mannen en vrouwen die Amouage Rose Incense dragen, gaan zelfverzekerd door het leven en genieten met volle teugen.