De reclamecampagne voor Zadig & Voltaire This is Love pour Elle : Een herinnering aan de jaren negentig
De romantische frenzy van de jaren negentig beleeft momenteel een ongekende comeback, ook in de geurenwereld. Deze reis door de tijd portretteert de campagne voor het parfumduo Zadig & Voltaire This is Love pour Elle /Lui: het toont man en vrouw naakt in zwart-wit, omringd door de sensuele duizeligheid van hun emoties. Gevangen door het licht van de flacons, dansen ze een daad van liefde om nog diepere sensualiteit te ervaren.
De poster- en videocampagne die via social media werd gepost, werd vastgelegd door fotograaf Axel Delai en geproduceerd in samenwerking met het Parijse PR-bureau CDG. De sensuele modellen in deze campagne zijn toevallig een echt paar: hun mannelijke hoofdpersoon Corentin Huard dateert sinds 2017 met videopartner Priscilla Mezzadri. Beide staan onder contract bij het New Yorkse kunstenaars- en modellenbureau Wilhelmina.
Corentin Huard is sinds 2013 actief in de modelbouw. De Fransman is geboren in 1995 en kan nu al terugkijken op tal van modecampagnes zoals die voor Klixs Jeans. Priscilla Mezzadrini, eveneens geboren in 1995, studeerde rechten voordat ze haar professionele modellencarrière begon. Beiden zijn aanwezig op fora als Instagram en Instapics, waar ze ideeën uitwisselen met vrienden en volgers. Corentin Huard postte op Shared.to: "Eindelijk in staat om het laatste project dat ik heb gemaakt voor de nieuwe geurcampagne @zadigetvoltaire met u te delen ... Altijd dankbaar voor je steun, hou van je! #ThisIsLove #ZadigFragrances @marionnaudfr". Op Instagram heeft Corentin Huard meer dan 790.000 volgers, Priscilla Mezzadri 80.000.
Om de geurmarketing te blijven pushen, betrekt het creatieve team van sZadig & Voltaire ' ook zijn fans en klanten bij het ideeëngeneratieproces. Onder het motto "Zadig Wants You!" wordt iedereen uitgenodigd om te solliciteren als nieuwe flaconontwerper, volgens de filosofie van Zadig: "Wees jezelf, bevrijd je geest en leef je eigenheid"!